دسته‌بندی نشده

Instagram Tips

در این مقاله آموزش تولید محتوا در اینستاگرام  ما در مورد بازاریابی در این اینستاگرام صحبت می کنیم. به نظر می رسد بسته به نحوه تولید محتوا در اینستاگرام ، بازاریابی صفحه نقش مهمی در نمایان شدن شما خواهد داشت ، بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید.

اینستاگرام دسترسی قابل توجهی به مارک هایی با بیش از 1.16 میلیارد هدف تبلیغاتی دارد. و موفقیت بالقوه بازاریابی اینستاگرام امسال به طرز چشمگیری افزایش یافته است: 76 میلیون نفر تنها در سه ماهه گذشته رشد کرده اند. 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک شرکت را دنبال می کنند. و فقط کالاهای مصرفی نیستند که سودآور هستند. بیش از 36 درصد از تصمیم گیرندگان B2B هنگام جستجوی محصولات و خدمات جدید از اینستاگرام استفاده می کنند. این صفحه آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام به شما کمک می کند استراتژی اینستاگرام خود را به روز کنید ، چه مبتدی باشید و چه متخصص ماهر.

پاداش: 14 هک صرفه جویی در وقت برای کاربران برق اینستاگرام. برای ایجاد محتوای مهم ، لیستی از میانبرهای مخفی را از تیم اجتماعی Hootsuite دریافت کنید.
یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید

قبل از شروع پیوندهای آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام به یک سایت خارجی ، به یک حساب Instagram یا یک حساب Instagram نیاز دارید. اگر یکی از این موارد را دارید ، نکات زیر را رد کنید. اگر قبلاً یک حساب شخصی دارید ، می توانید مرحله عددی را رد کنید. 3 از این مفاد

اگر در اینستاگرام تازه کار هستید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد می کنید ، موارد زیر را باید انجام دهید:

مرحله 1: برنامه Instagram را بارگیری کنید

برای ios

برای اندروید
مرحله 2: ثبت نام کنید

برنامه را مطابق با آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام باز کنید. روی ایجاد حساب جدید (iOS) ضربه بزنید یا با ایمیل یا شماره تلفن (در Android) ثبت نام کنید. ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Next ضربه بزنید. رمز عبور خود را ایجاد کنید اطلاعات نمایه خود را وارد کنید (بیشتر در نکته 4) و روی بعدی ضربه بزنید.
مرحله 3: به حساب معاملاتی بروید

به نمایه خود بروید و مطابق آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام روی نماد همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. تنظیمات و سپس حساب را لمس کنید. روی “تغییر به حساب کار” ضربه بزنید. Business را لمس کرده و دستورالعمل ها را دنبال کنید. از یک حساب استفاده کنید

اگر از موارد بالا صرف نظر کرده اید و قصد دارید از سایر نکات بازاریابی شخصی در اینستاگرام استفاده کنید ، این تنها دلیلی است که باید در آن تجدید نظر کنید.
صندوق ورودی ایمیل

اطلاعات تماس و دکمه تماس برای اقدام در نمایه خود

ایجاد کننده حساب آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام مزایای خاص خود را برای تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا دارد. اما برای اکثر بازاریابان ، حساب همان جایی است که شما هستید. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، به بالای پست برگردید و حساب خود را تبدیل کنید.

اهداف خود را به روشنی دوره تولید محتوا اینستاگرام مشخص کنید

همه بسترهای اجتماعی ابزار هستند. اما شما نمی توانید از این ابزارها به طور م useثر استفاده کنید مگر اینکه بدانید در حال ساخت چه چیزی هستید. بازاریابی اینستاگرامی می تواند برای بازاریابان مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. به دنبال … هستی:

برای کسب و کار خود حضور آنلاین ایجاد کنید؟

آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید؟

آیا سرنخ جدیدی به دست می آورید؟

آیا نام تجاری خود را به عنوان رهبر صنعت ایجاد می کنید؟

آیا محصولات را مستقیماً از طریق برنامه می فروشید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا