دسته‌بندی نشده

مقاله در حوزه ی سیر تکاملی یک بکارگیری مهارت بازاریابی MBA

چکیده

اهمیت مهارت های بازاریابی توسط فارغ التحصیلان اخیر در زمینه های آموزش و پرورش و تجارت به خوبی توضیح داده شده و به یاد آورده شده است (Le Diest & Winterton 2005؛ Winterton et al. 2005؛ Wellman 2010). بحث زیر یک مطالعه موردی در زمینه توسعه دانش با استفاده از تکنیک های بازاریابی با عنوان “بازاریابی من” است. این بخشی از برنامه اصلی بازاریابی در برنامه MA دانشگاه آمریکایی است. مدت 10 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره ، ما توضیح خواهیم داد که تکالیف یک ساعته و یک صفحه ای نه تنها می تواند یادگیری و یادگیری را ارتقا دهد. این نه تنها می تواند نتایج حرفه ای برای دانش آموزان به ارمغان بیاورد ، بلکه می تواند کارآیی معلمان را نیز بهبود بخشد.

مقدمه

با توجه به مجموعه مهارت های مورد نیاز برای سخنرانان موفق در کلاس ، Razain and Chambers (2011) ، به نقل از بارت (2005) ، “یک تغییر واضح از رویکرد برنامه درسی به یک مدل فرآیند باز مربوط به نظریه انتقادی ، تحقیقات توضیحی ، تأمل ، مفهوم مذاکره ، یادگیری مبتنی بر مورد (PL) ، بحث و همکاری و ارزش آموزش های یادگیری. (Roessingh & Chambers، 2011، p. 60) بنابراین ، اساتید همیشه به دنبال روش های جدید آموزش برای افزایش تجربه یادگیری دانش آموزان هستند. پیگیری بسیار پیچیده است و باید برای تازه کاران MA و دانشجویان بازاریابی ، به ویژه دانش آموزان با مهارت کارآمد ، بهتر تجهیز شود. (لی ، گرینبرگ و نیکلز ، 2007 ؛ تیلور ، هانتر ، گری ، ملتون و گودوین ، 2011). همانطور که کارفرمایان همچنان برای تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی به فارغ التحصیلان انعطاف پذیر و توانمند نیاز دارند و مدارس تحصیلات تکمیلی با موجی از دانشجویان با تجربه کار کمتر و کمتر روبرو هستند (اسمیت ، 2004 ، Maital و همکاران ، 2008). در پاسخ ، معلمان ارتقا یافتند انواع روش های تدریس که می تواند آموزش عملی را در کلاس برای افراد کم تجربه فراهم کند.

Marketing Me: A case study on the evolution of an MBA marketing competence exercise

Abstract

The importance of marketing competence among recent graduates is well documented in pedagogical conversations concerning business education and training (Le Diest & Winterton 2005; Winterton et al 2005; Wellman 2010). The current discussion offers   a case study on the evolution of a reflective marketing competency exercise entitled, “Marketing Me.” Used as part of a core marketing course within a U.S. MBA program over a 10-year period, we describe how the one-page, one-hour assignment has     not only led to successful learning and professional outcomes for students, but also improved faculty effectiveness when technological aspects were incorporated

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا