دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله مربوط به مدل بازبینی شده بین المللی سازی دید بازاریابی اینترنتی

چکیده

متأسفانه ، نظریه های گسترده بین المللی سازی (به عنوان مثال ، مدل اوپسالا) پدیده بین المللی سازی سریع و سریع را توضیح نمی دهند. نقش بازاریابی الکترونیکی در روند گسترش تجارت شرکت های خارج از مدیران ملی ارزیابی نشده است. از آنجا که اینترنت ، ICT و بازاریابی الکترونیکی فرصت های جدیدی برای توسعه تجارت در خارج از کشور فراهم می کنند ، مدل بین المللی سازی باید متناسب با یک محیط در حال تغییر سازگار شود (بکر ، 2012) هدف مقاله ارائه یک مدل بین المللی سازی مفهومی اصلاح شده از دیدگاه بازاریابی الکترونیکی است.

مدل بین المللی سازی مفهومی ترکیبی از بین المللی سازی اصلاح شده – در دسترس بودن و استفاده از اطلاعات ، تفکر بین المللی ، شبکه های تجارت بین المللی و تعامل ارتباطی – و استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی الکترونیکی است که منجر به موفقیت فرایند بین المللی سازی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا