دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله مربوط به بررسی تأثیر کامپیوترها در رفتار انسان

خلاصه

به منظور رفع برخی از کاستی های مقالات فعلی ، در این مطالعه قصد داریم بررسی کنیم که آیا استفاده از تجارت اجتماعی همراه می تواند بر وفاداری به برند در میان مشتریان تأثیر بگذارد یا خیر و همچنین قصد داریم در جلوگیری از حفظ حریم خصوصی نقشی داشته باشیم. روند استفاده از معاملات اجتماعی تلفن همراه. مسائل مربوط به حریم خصوصی بر اساس حریم خصوصی اطلاعات رسانه های اجتماعی (CFSMIP) ارزیابی می شود. بنابراین ، در این مطالعه ، یک مدل برای ترکیب CFMIP ، وفاداری به مارک ، و یک مدل چوپان در آسیا ارائه شده و به طور تجربی اعتبارسنجی شده است.

نتایج نشان می دهد CFSMIP مانع از ادامه استفاده از تجارت اجتماعی موبایل در افراد نمی شود و تأثیر مثبتی بر سودمندی تجارت اجتماعی دارد. علاوه بر این ، تمام مسیرهای موجود در مدل اصلی برای تأیید انتظارات در این مدل تأیید می شوند. علاوه بر این ، ثابت شده است که استفاده مداوم از مصرف کننده و رضایت از خرید اجتماعی موبایل به افزایش وفاداری به برند کمک می کند. مفاهیم مدیریت در این زمینه نیز ارائه شد.

Mobile social commerce: The booster for brand loyalty

ABSTRACT

In view of the deficiencies in current literature, this study seeks to examine if mobile social commerce continuance usage influences brand loyalty among customers, and assessed the inhibitor role of privacy concern in mobile social commerce usage intention. Privacy concern was measured by using concern for social media information privacy (CFSMIP). Therefore, this study proposes and empirically validated a model that combines CFSMIP, brand loyalty, and Expectation Confirmation Model, in the Asian context. The results suggested that users’ CFSMIP does not inhibit them from the continuous usage of mobile social commerce, and influences their perceived usefulness on mobile social commerce positively. Moreover, all the paths in the baseline model of Expectation Confirmation Model have been reconfirmed in this study. Besides, users’ continuance usage and satisfaction on mobile social commerce are proven to be boosters for brand loyalty. Relevant managerial implications are then discussed

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا