دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد پی بردن به انگیزه خرید مصرف کننده در بازار مد

چکیده

این مطالعه به بررسی دلایل پذیرش و انگیزه فروش خرده فروشی ناظرانه در مد و لباس می پردازد و تحقیقات کمتری را می طلبد. در خرده فروشی مد ، آرایشگران برای کمک به مصرف کنندگان به خرید لباس شخصی می پردازند. به دلیل تفاوت در نیازهای مصرف کننده ، فروشندگان باید عوامل مختلفی را که در تصمیم گیری شخصی تأثیرگذار است درک کنند. برای انجام این کار ، 54 مصاحبه نیمه ساختاریافته با کاربران و صاحبان سبک ، سبک انجام دادیم.

این تحقیق دانش انگیزه فروشگاه آنلاین را در بخش خرده فروشی با مشاوره افزایش می دهد و تأثیر عوامل زمینه ای را بر انگیزش فروشگاه نشان می دهد. جالبتر از همه ، ما عوامل منحصر به فرد راه حل های تخصصی ، ویژگی های خرده فروشی مد را شناسایی می کنیم. از دیدگاه مدیریت ، اکتشافات ما عدسی را در اختیار فروشندگان قرار می دهد که از طریق آنها می توانند فعالیت های بازاریابی خود را بهتر هدف قرار دهند و شیوه های فروش خود را بهبود بخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا