دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد نشانه های تجاری و ارزش گذاری سرمایه

خلاصه

این مقاله نقش مارک ها را در ارزیابی عملکرد اولیه سرمایه گذاران بررسی می کند. نتایج ما نشان می دهد که تعداد و گستردگی برنامه های تجاری مارک تجاری رابطه U شکل را با کمک سرمایه خطرپذیر (VCS) با ارزیابی مالی برمی گرداند. تحقیقات همچنین نشان می دهد که در مرحله بعدی سرمایه گذاری ، با حرکت استارت آپ ها به مرحله بعدی توسعه ، هزینه برنامه های مارک تجاری کاهش می یابد. شرکت های نوپا باید هنگام سرمایه گذاری در VCS به این معماها نگاه کنند و بر تمایل خود برای حفظ سرمایه بازار بر اساس بازار ، روند توسعه و فعالیت های مارک تجاری خود تأکید کنند. انجام دادن.

مقدمه

سرمایه گذاران VCS وقتی با کیفیت استارت آپ ها به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری روبرو می شوند ، با چالش هایی روبرو می شوند. این مشکلات ناشی از عدم تقارن بزرگ داده ها است که بین VCS و فعالیت های راه اندازی وجود دارد. استارت آپ های موجود در بازار و محیط آن جدید هستند و VCS سابقه کمی دارد که بتواند به عنوان معیار تصمیمات سرمایه گذاری خود استفاده کند. برای غلبه بر عدم تقارن این اطلاعات ، VCS (سرمایه گذاران) دارایی معنوی IP این فعالیت را در بین همه عوامل ارزیابی می کنند. با این حال ، تحقیقات قبلی در مورد نقش دارایی های مالکیت معنوی (IP) در تأمین مالی VC بیشتر در حقوق مالکیت متمرکز بوده است.

در حالی که حق ثبت اختراع معیار مهمی هنگام سرمایه گذاری در استارتاپ ها (به ویژه شرکت های نوپا) است ، اما کارهای گذشته نشان می دهد که دارایی های IP دیگر مانند علامت های تجاری نیز می توانند تأثیر قابل توجهی بر ارزش بازار شرکت داشته باشند. بنابراین ، گنجاندن حق ثبت اختراع و علائم تجاری در مطالعه تأمین مالی VC بسیار مهم است ، زیرا فرم IP جنبه های مختلف مدل کسب و کار نوپا را در بر می گیرد: حق ثبت اختراع به جنبه های فناوری مربوط می شود ، علائم تجاری نیز مرتبط هستند.

Abstract

This study investigates the role of trademarks in the start-up valuations of venture capitalists (VCs). Our results show that the number and breadth of trademark applications have inverted U-shaped relationships with the financial valuations of start-ups by VCs. The findings also indicate that in later funding rounds, the value of trademark applications decreases when the start-up progresses into more advanced development stages. Start-ups should consider these findings when seeking funding from VCs and should stress their market and growth orientations and their willingness to protect their marketing investments by highlighting their trademark activities

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا