دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد مشکلات و راه حل های بازاریابی

برنامه های اینترنتی برای جستجوی دیجیتال منبع اصلی مزیت رقابتی در بازاریابی 2 و 2C بوده است. توجه زیادی به بازاریابی دیجیتال می شود در حالی که توجه کمتری به شرکت هایی که با چالش واقعی دیجیتالی شدن روبرو هستند توجه می شود.

در این مطالعه ، ما این مسائل را بر اساس نتایج مطالعه خود در مورد 777 نمونه بازار اجرایی واجد شرایط از سراسر جهان بررسی کردیم. مناطق موجود بزرگترین فرصت رشد و توسعه برای تمام بخشهای شرکت است.

Wharton Dee نابرابری عمیق بین پیچیدگی های شتابان بازار و افزایش ظرفیت سازمان های بازاریابی برای درک و مقابله با آنها را بررسی و تعریف می کند. فشارها برای جداسازی بازار و تغییر سریع نیز در همه جا وجود دارد. ما اعتقاد داریم استفاده از اینترنت بهترین راه برای رفع شکاف های بزرگ است. (دسامبر 2011) دهه 1990 دهه تجارت الکترونیکی بود و آغاز قرن بیست و یکم عصر تجارت اجتماعی بود.

نقش “بازاریابی دیجیتال” توسط کار IM تأیید شده است که شامل مصاحبه با CMO است (موسسه ارزیابی کسب و کار IM ، 2011). این CMO ها از چهار چالش اصلی تشکیل شده اند: (1) انفجار اطلاعات (که گاهی اوقات به آنها اطلاعات زیاد می گویند) (2) رسانه های اجتماعی (3) محبوبیت ، (4) تغییر شخصیت مشتریان.

Abstract

Internet usage continues to explode across the world with digital becoming an increasingly important source of competitive advantage in both B2C and B2B marketing. A great deal of attention has been focused on the tremendous opportunities digital marketing presents, with little attention on the real challenges companies are facing going digital. In this study, we present these challenges based on results of a survey among a convenience sample of 777 marketing executives around the globe. The results reveal that filling “talent gaps”, adjusting the “organizational design”, and implementing “actionable metrics” are the biggest improvement opportunities for companies across sectors

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا