دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد قیمت گذاری جهت مدیریت روابط کانال صادرات

چکیده

با استفاده از تئوری نمایندگی ، ما قیمت های صادرات را به روشی جدید تصور می کنیم ، زیرا صادر کننده در سطح توزیع کننده ، در رقابت داخلی با دیگر محصولات محصول به رهبری توزیع کننده ، برنده می شود. ما استدلال می کنیم که تأمین کنندگان می توانند رفتار فروشندگان خارجی را تحت تأثیر قرار دهند ، بنابراین قیمت ها می توانند روابط کانال صادرات را مدیریت کنند. با استفاده از 283 روابط صادر کننده و وارد کننده ، ما دستکاری قیمت صادراتی را که برای غلبه بر رقابت داخلی انجام شده است ، کشف می کنیم و تأثیر آنها را بر عملکرد اقتصادی صادر کننده بررسی می کنیم. ما نشان می دهیم که اثربخشی این سیاست ارزیابی به دلیل نقش مناسب واردکننده حاصل می شود. علاوه بر این ، با استفاده از یک مجموعه کوچک اما نادر از داده های دیداکتیک ، ما یک آزمایش اضافی برای اثربخشی فرم ارزیابی ارائه می دهیم. سرانجام ، با مقایسه نتایج نظرسنجی ما با عملکرد صادرکنندگان ، نشان می دهیم که آنها بیش از حد از تخفیف های قیمت برای ایجاد انگیزه در توزیع کنندگان خارجی استفاده کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا