دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد ساختار سازمان های مدیریت و بازاریابی هدف در گردشگری روستایی

خلاصه

در این مطالعه ، تلاش شد تا دید دقیق تری از سازمانهای مدیریت هدف و بازاریابی (DMMO) در زمینه گردشگری روستایی ارائه شود. علاوه بر این ، به نظر می رسد نقش آنها در مورد ایجاد سازمانهای ملی گردشگری در دفاتر مناسب در سطح منطقه یا ایالت محدود است. در این حالت ، به جای سازمانهای مدیریت و بازاریابی هدفمند محلی ، فقط دفاتر اطلاعات گردشگری وجود دارند که مسئولیت مدیریت و بازاریابی اهداف روستایی را دارند.

بنابراین ، هدف از این مطالعه شناسایی نقش سازمانهای مدیریت هدف و بازاریابی (DMMO) و ایجاد چارچوب مناسب برای آنها در زمینه گردشگری روستایی است. نتایج این مطالعه نشان می دهد که سازمانهای مدیریت و بازاریابی هدف (DMMO) وظایف مدیریت و بازاریابی را بر عهده دارند. این نقش ها باید با همکاری ذینفعان هدفمند در گردشگری روستایی برای منافع متقابل انجام شود. این مزایا شامل مدیریت منابع ، بازاریابی محصولات گردشگری ، موقعیت مکانی ، مناسب بودن جامعه میزبان ، توسعه برند و وفاداری گردشگران به اهداف روستایی است.

معرفی

با رشد صنعت گردشگری ، مدیریت و بازاریابی در مقاصد گردشگری از رقابت بیشتری برخوردار شده است. بنابراین ، ما باید درک خود را از مدیریت در مورد نحوه ایجاد و فروش مقاصد گردشگری افزایش دهیم. به نظر می رسد بازاریابی هدفمند در جهانگردی یک مشکل رقابتی و پیچیده است.

این امر به ویژه وقتی صنعت گردشگری به دنبال رقابت ، رقابت با سازمان های بازاریابی و توسعه استراتژی های مختلف بازاریابی برای افزایش سهم خود در بازار گردشگری است. ما برای درک پیچیدگی های مدیریت هدف و بازاریابی به یک رویکرد جامع نیاز داریم. بنابراین ، با سازمان های مدیریتی و بازاریابی برای مدیریت بازاریابی و فروش ، مقاصد گردشگری مانند اتباع ، مناطق ، ایالت ها و شهرها را ایجاد کرده است. هدف بازار گردشگری. در حالی که بسیاری از کشورها به دنبال تنوع بخشیدن به صنعت گردشگری بوده اند ، اما مقاصد گردشگری موجود مجبور شده اند که تنها مناطق رقابتی خود را در بخش گردشگری گسترش دهند.

بنابراین ، در حال حاضر ، مقاصد گردشگری باید از طریق سازمان های بازاریابی هدفمند کار کنند تا از طریق سازمان های بازاریابی که مجبور به کار مستقیم با مقاصد گردشگری در سطح بین المللی ، ملی ، منطقه ای ، ایالتی ، شهری و محلی هستند ، رقابت کنند. حضور ارگانهای حاکم و سازمانهای بازاریابی در صنعت گردشگری به دلیل نقش آنها و مناطقی که شامل شهر ، شهرستان ، منطقه ، ایالت ، استان و کشور است بسیار مهم است. با این حال ، عدم دسترسی به منابع اطلاعاتی ، سازمانهای مدیریتی و بازاریابی ، به ویژه در ساخت مقاصد گردشگری روستایی.

Abstract

This paper attempts to shed more light on destination management and marketing organisations (DMMOs) from the context of rural tourism. Moreover, where national tourism organisations established a liaison office at regional or state levels, their roles seems to have been limited. In this circumstance, they are merely information offices to the visitors rather than local DMMOs responsible for the management and marketing of rural destinations. Therefore, the purpose of this paper is to identify the roles of DMMOs, and hence develop a suitable framework for DMMOs in the context of rural tourism. This paper finds that DMMOs has responsibilities for both management and marketing roles. These roles should be performed in collaboration with the rural tourism destination stakeholders in order to achieve mutual benefits which include management of resources, marketing of tourism products, positioning, host community well-being, brand building, and tourist loyalty to the rural destinations

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا