دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد تولید محتوای تبلیغاتی برای قرار گرفتن در معرض مشتری

چکیده-

موفقیت سرویس های پیامکی مبتنی بر موبایل به عنوان ابزاری برای بازاریابی تبلیغات به ترتیب کلمات ، بیان ، زبان ، نمایش – به عبارت دیگر ، محتوای کلی پیام بستگی دارد. اگر مصرف کنندگان در معرض پیام های متنی تلفن همراه که حاوی پیشنهادات تبلیغاتی است قرار نگیرند ، بعید است بازاریابان با ارسال پیام های متنی برای مصرف کنندگان آینده سود کسب کنند. هدف از این تحقیق شناسایی و بررسی تجربه متغیرهای مهمی است که می تواند مصرف کنندگان را برای باز کردن و خواندن تبلیغات ارسالی جذب کند. به منظور حل مشکل مواجهه با مصرف کننده ، تحقیق بر اساس مدل مفهومی UTAUT2 انجام شده است که شامل سه ساختار بیرونی: شخصی سازی ، مفهوم شخصی و اعتماد است. از طریق تحقیقات مصرف کننده ، این مطالعه نشان داد که UTAUT2 از تنوع قابل توجهی برخوردار است و می تواند ساختار جدیدی را برای ثبت اهداف مصرف کنندگان از قرار گرفتن در معرض مصرف کنندگان ایجاد کند. به همین منظور ، یک تحقیق بحث برانگیز نسخه جهانی UTAUT2 را توسعه داده و آزمایش کرده است ، به نام UTAUT-CEMM (تئوری واحد در مورد پذیرش و استفاده از فناوری مواجهه با مصرف کننده برای پیام رسانی موبایل). این تحقیق نشان می دهد طبقه بندی مصرف کننده و بازاریابی هدفمند موثرترین راه برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیام کوتاه برای تبلیغات و بازاریابی است. در این مقاله همچنین اشاره شد كه تبلیغات و بازاریابی فوق فقط برای خرده فروشان / فروشندگان معتبر ارزشمند است.

Content design of advertisement for consumer exposure: Mobile marketing through short messaging service

abstract

The success of mobile phone-based short messaging service (SMS) commercials as a tool of promotional marketing depends upon the wording, statement, language, presentation – in other words, the overall content of the message. If consumers are not exposed to the mobile phone SMS containing promotional offers, marketers would less likely to achieve any benefits by sending SMS to prospective consumers. This study is aimed to identify and empirically examine the critical variables that can attract consumers to open and read the advertisement on the SMS. To address consumer exposure, the study was designed on the conceptual paradigms of the UTAUT2 with the inclusion of three external constructs: personalization, self-concept, and trust. Through a consumer survey, this study found significant variations from the UTAUT2 to provide new constructs to capture consumer intentions for exposure to the product. By doing so, this study has developed and tested an extended version of UTAUT2, which is named as UTAUT-CEMM (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology of Consumer Exposure for Mobile Message). It revealed that consumer segmentation and target marketing is the most effective way to communicate with consumers through promotional marketing conducted by the mobile phone SMS. It also suggested that this promotional marketing is valuable only for highly reputable vendors/retailers.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا