دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد تمایلات جدید بازاریابی اینترنتی هوشمند

چکیده

بازاریابی الکترونیکی جمع آوری تمام تلاش ها برای انطباق و توسعه استراتژی بازاریابی در فضاهای مجازی است: وب ، رسانه های اجتماعی … تجارت الکترونیکی در سایت تجارت الکترونیکی باید به خریداران کمک کند. این مستلزم درک دقیق اولویت های مشتری است. بنابراین ، صاحبان فروشگاه های الکترونیکی باید بدانند چه کسی ، چه ، چگونه و چه موقع با مشتری تماس می گیرد ، “سفر تصمیم گیری مصرف کننده” را می داند و مشارکت آنها را تقویت می کند.

این تحلیل وقتی مشتری به فروشگاه الکترونیکی مراجعه کرد که رد پای دیجیتالی باقی می گذارد ، می تواند برای درک نیازها ، خواسته ها و نیازهای او و همچنین برای بهبود حضور وب استفاده شود. از این اطلاعات می توان برای تولید اطلاعات برای درک بهتر بازاریابی الکترونیکی و فرایندهای فروش استفاده کرد. در این مقاله بررسی 86 فروشگاه الکترونیکی در اسپانیا ارائه شده است.

در نتیجه ، برخی ایده ها برای روش های خوب بازاریابی الکترونیکی مربوط به تجزیه و تحلیل رفتار خرید مشتری ارائه شده است. این بدان معنی است که روندهای جدید در بازاریابی الکترونیکی از سطح استراتژیک ، تاکتیکی و عملیاتی ارائه می شود ، جایی که خرید انواع تکنیک های داده کاوی را آسان تر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا