دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی مرتبط با قدردانی مشتری در خرده فروشی

چکیده

سپاسگزاری از مشتری نشان دهنده هسته عاطفی متقابل است و نیروی اصلی در توسعه و حفظ یک مبادله ارتباطی فروشنده و خریدار موفق را بازی می کند. بر اساس مصاحبه های حضوری با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری فروشگاه های زنجیره ای ، این مطالعه نشان می دهد که سرمایه گذاری در رابطه با بازاریابی با روابط دیگر (به عنوان مثال ، پست مستقیم ، پاداش های ملموس ، ارتباطات بین فردی و درمان ترجیحی) منجر به رضایت مشتری و یک اثر افتراقی در نتیجه وفاداری رفتاری است. به طور خاص ، نتایج این مطالعه نشان داد که درمان ترجیحی موثرترین استراتژی بازاریابی رابطه ای برای افزایش قدردانی مشتری است و به ترتیب ارتباط بین فردی و پاداش های ملموس دنبال می شود. پیامدهای مدیریت در افزایش قدردانی مشتری برای خرده فروشان مورد بحث قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا