دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد بازگشت اجتماعی و هدف مسافرت کردن

چکیده

با درک اینکه همه تجربه های سفر به طور یکسان ارزیابی نمی شوند ، برای تجربه های مختلف سفر ، “بازگشت اجتماعی” سطوح مختلفی دارد. “بازگشت اجتماعی” میزان بازدهی اجتماعی مثبت است که توسط یک پست در رسانه های اجتماعی سفر ایجاد می شود.

این مقاله مقیاس بازگشت اجتماعی (SRS) را توسعه می دهد و از مقیاس برای پیش بینی 758 U.S. قصد مسافران برای رفتن به کوبا. SRS درستی سازنده را بر اساس بارهای عاملی بیشتر از CFA 0.85 تعیین کرد ، میانگین رقم تخمین 86٪ و ضریب اطمینان سازنده 91/0 بود.

SRS همچنین با هدف رفتن به کوبا تحت شش مدل معادله ساختاری که با افق زمانی و معرفی تئوری رفتار برنامه ریزی شده ، رابطه مثبت و معناداری داشت (1 سال ، 5 سال و 10 سال). نتیجه این است که “بازگشت اجتماعی” عامل اصلی نمادین در روند انتخابات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا