دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد اولویت مصرف کننده برای انتخاب برندهای ملی

چکیده

تحقیقات قبلی در مورد اتصال به نام تجاری خود ، معرفی مقوله های نام تجاری (به عنوان مثال ، مارک های ملی و شخصی) نبوده است. مطالعه حاضر ترجیحات مصرف کننده را برای مارک های ملی و خصوصی و گرایش مارک ها برای ادغام خود در قسمت مفهومی (اندازه گیری شده توسط خود مشارکت نام تجاری در مفهوم و دستکاری شده توسط تاگلین) بررسی می کند. این مطالعه نشان داد که 1 کاربر برتر BESC مارک های ملی (خصوصی) را ترجیح می دهند. مطالعه 2 با نشان دادن اولویت کمتری به مارک های ملی (در مقایسه با مارک های شخصی) در صورت بروز خطر خودآگاهی ، برای مطالعه اولیه ما یک شرط مرزی تعیین کرد.

علاوه بر این ، نتایج هنگامی که با خطر خودآگاهی روبرو هستند کاربران کم BESC را به مارک های ملی (شخصی) هدایت می کنند. سرانجام ، هنگامی که مشارکت نام تجاری دستکاری شد ، نتایج مطالعه 3 همزمان با نتایج مطالعه 2 بود. کار ما نشان می دهد وقتی مارک تجاری خود را در معرض خطر قرار می دهد ، که مربوط به خودش نیست ، اهمیت اصلی مارک ها ،

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا