دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در مورد الگو سلسله مراتبی از بازاریابی اجتماعی

چکیده

هدف این مقاله ایجاد مدل جدید ، سلسله مراتبی و متمایز از اصول ، مفاهیم و فن آوری بازاریابی اجتماعی است که بر اساس لیست معادلات غیر معادل و تمایز نیافته موجود است.

طراحی / متدولوژی / روش ها-این یک سند مفهومی است که یک مدل لایه ای از اصول ، مفاهیم و فناوری های بازاریابی اجتماعی را پیشنهاد می کند.

نتایج نظرسنجی – توصیف جدید اصول بازاریابی اجتماعی ، چهار مفهوم اصلی و پنج فناوری آن ، نمایانگر روشی جدید برای مفهوم سازی و درک عناصر مختلف بازاریابی اجتماعی است. این مدل جدید براساس کار تعریف شده توسط انجمن بین المللی بازاریابی اجتماعی (iSMA) ، انجمن بازاریابی اجتماعی استرالیا (AASM) و انجمن بازاریابی اجتماعی اروپا (ESMA) برای کمک به افزایش و توسعه بیشتر مبانی نظری بازاریابی اجتماعی ، ساخته خواهد شد. )

محدودیت ها / پیامدهای تحقیق – مدل پیشنهادی مبنایی برای تحقیقات آینده فراهم می کند. پیشنهاد می شود تحقیقات بیشتری برای آزمایش تجربی مدل پیشنهادی انجام شود.

هدف این مقاله توصیف بازاریابی اجتماعی با پیشنهاد موارد معقول است. لازم است بین اصول ، مفاهیم و فن آوری ها تمایز قائل شوید ، در نتیجه مبنای نظری بازاریابی اجتماعی گسترش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا