دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی گسترش یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)

چکیده

علی رغم افزایش تحقیقات ارزش افزوده ، تحقیقات در مورد ایجاد ارزش نام تجاری به طور کلی محدود است. به طور خاص ، مشخص نیست که مشتریان چقدر روند ایجاد ارزش نام تجاری را ارزیابی می کنند. این تحقیق در هشت سری تحقیق ، با اندازه گیری مقیاس تولید همزمان مشتری (CCCV) در حال توسعه است ، که به این شرکت ها کمک می کند تا ارزش مشتریان را در فرآیند تولید ارزش تجاری ، ارزیابی کنند.

تحقیقات نشان می دهد که CCCV ساختاری چند وجهی است که از دو عامل مرتبه بالا و هفت بعد تشکیل شده است: منابع مشتری روبرو (شامل دانش برند ، مهارت برند ، خلاقیت برند و روابط تجاری) و انگیزه مشتری (انگیزه برند ، انگیزه برند ، انگیزه نام تجاری ، انگیزه برند ، انگیزه نام تجاری) علاوه بر این ، مقیاس CCCV به طور قابل اعتماد و دقیق ارزشی را که مشتریان به برند تجاری کمک می کنند ارزیابی می کند. پایگاه داده CCCV به مدیران بازاریابی کمک می کند تا درک کنند که مشتریان چگونه می توانند در تلاش های ایجاد برند شرکت و چه مقدار مشتری در فرآیند تولید مشترک به برند کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا