دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی مشکلات و راه حل های بازاریابی در عصر کنونی

استفاده از اینترنت برای جستجوی دیجیتال به یکی از منابع اصلی مزیت رقابتی در بازاریابی 2 و 2C تبدیل شده است. بازاریابی دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، در حالی که شرکتهایی که با دیجیتالی شدن با مشکلات واقعی روبرو هستند کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. در این مطالعه ، ما این چالش ها را بر اساس نتایج مطالعه نمونه های مناسب 777 بازار جهانی اجرا بررسی کردیم. استفاده از مناطق موجود بزرگترین فرصت رشد و توسعه برای کلیه بخشهای شرکت است.

رئیس دانشکده تجارت وارتون (Wharton Dee) فاصله عمیق بین شرایط پیچیده بازار و توانایی سازمان های بازاریابی را در درک و مقابله با این مسائل مطالعه و تعریف کرد. فشار انزوای بازار و تغییر سریع در همه جا قابل مشاهده است. ما معتقدیم که استفاده از اینترنت بهترین راه برای رفع شکاف بزرگ است (دسامبر 2011) دهه 1990 دهه تجارت الکترونیکی بود و آغاز قرن بیست و یکم دوران تجارت اجتماعی بود. تحقیقات IM “بازاریابی دیجیتال” را تأیید می کند ، که شامل مصاحبه با CMO (IM Institute for usiness Value، 2011) است. این CMO ها از چهار چالش اصلی تشکیل شده اند.

Abstract

Internet usage continues to explode across the world with digital becoming an increasingly important source of competitive advantage in both B2C and B2B marketing. A great deal of attention has been focused on the tremendous opportunities digital marketing presents, with little attention on the real challenges companies are facing going digital. In this study, we present these challenges based on results of a survey among a convenience sample of 777 marketing executives around the globe. The results reveal that filling “talent gaps”, adjusting the “organizational design”, and implementing “actionable metrics” are the biggest improvement opportunities for companies across sectors

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا