دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی رابطه بین اعتبار حسابرس، درآمد و مدیریت سرمایه در قسمت بانکی

در این مقاله ، ما از دو نمونه بین المللی بانک در چهار کشور (ایالات متحده ، انگلستان ، آلمان و فرانسه) برای بررسی دو نوع دستکاری بانک استفاده می کنیم: مدیریت درآمد و سرمایه (یا مدیریت کفایت سرمایه) متعلق به سیستم مالی عادی است (دو کشور قانون مشترک و دو کشور قانونی). به طور خاص ، ما با دستکاری در شاخص های درآمد ، تأثیر اعتبار حسابرس ، نوع حسابرس و صنعت حسابرس در مدیریت درآمد را مطالعه کردیم. ما نشان می دهیم که در هر سیستم مالی ، جنبه های مختلف اعتبار حسابرس انگیزه مدیران را برای دستکاری درآمد محدود می کند. علاوه بر این ، ما با تفکیک دوره های تحقیق در بازل II و بازل II ، سطح مدیریت درآمد و سرمایه بانک ها را مطالعه می کنیم. ما ثابت می کنیم که در دوره پس از بازل ، هر بانکی در سیستم مالی مدیریت درآمد و کفایت سرمایه را محدود می کند. علاوه بر این ، با توجه به بحران مالی سال 2008 ، ما از همان مدل برای بررسی تأثیر اعتبار حسابرس بر مدیریت درآمد و سرمایه استفاده کردیم. نتایج این مطالعه (گسترده) برای هر سیستم مالی بسیار جالب است.

بحران مالی اخیر مشکلات اصلی رفتار ریسک بانک جهانی را برجسته کرده است. ناظران در تلاشند استاندارد نسبت کفایت سرمایه را کاهش دهند. مقررات سختگیرانه تر ، بحث گسترده ای را در میان سیاست گذاران ، نهادهای نظارتی و اقتصاددانان مالی ایجاد کرده است. به ویژه ، مخالفان نظارت محدود كننده معتقدند كه خودتنظیمی از طریق سازوكارهای سازمانی موثر شركت و نظم بازار باید منجر به تعدیل روش های ریسك پذیری توسط موسسات مالی شود. به گفته وو گوئن (2011) ، بحران مالی فعلی توجه بیشتری به نیازهای شفافیت و نظم بازار دارد. هدف از این مطالعه بررسی تأثیر اعتبار حسابرس بر کیفیت سود و کفایت سرمایه قبل و بعد از بحران مالی و قبل و بعد از توافق دوم بازل است.

Abstract

This study extends original insights of resource-advantage theory (Hunt & Morgan, 1995) to a specific analysis of the moderators of the capabilities–performance relationship such as market orientation, marketing strategy and organisational power. Using established measures and a representative sample of UK firms drawn from Verhoef and Leeflang’s data (2009), our study tests new hypotheses to explain how different types of marketing capabilities contribute to firm performance. The application of resource-advantage theory advances theorising on both marketing and organisational antecedents of firm performance and the causal mechanisms by which competitive advantage is generated

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا