دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی تسهیل زنجیره جذب بازار چین به خلق مشترک ارزش

بررسی اجمالی

اگرچه ارتباط مستقیمی بین جهت گیری بازار (MO) و ارزش شرکتی در نظر گرفته شده است ، اما مطالعات کمی مزایای MO را بر ایجاد ارزش مشترک بررسی کرده اند. بنابراین ، این یک دیدگاه جدید برای تعیین چگونگی MO می تواند ارتباط بین ایجاد مشترک و مشتریان و فروشندگان را تسهیل کند. به طور خاص ، این مطالعه یک زنجیره MO را برای ارزیابی ایجاد همزمان بررسی می کند و نحوه اتخاذ یک سیستم بازاریابی الکترونیکی برای تسهیل این زنجیره را توصیف می کند.

بررسی 166 هتل جهانگردی بین المللی در تایوان تأیید کرد که MO یکپارچه فروشنده برای اتخاذ سیستم های بازاریابی الکترونیکی ضروری است و در نتیجه باعث ایجاد ارزش مشترک بین فروشندگان و مشتریان آنها می شود. یافته ها همچنین نشان می دهد که هر دو قرارداد حقوقی و اعتماد بین شرکا مکانیسم های حاکمیتی مهمی هستند که رابطه بین پذیرش بازاریابی الکترونیکی و خلق ارزش را تسهیل می کنند. اتخاذ یک سیستم بازاریابی الکترونیکی ، بینندگان عملی مقاصد تجاری را در اختیار بازاریابان مقصد قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا