دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی اصول بازاریابی رسانه های اجتماع

چکیده

رسانه های اجتماعی ساختار قدرت را در بازار تغییر داده اند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تغییر قدرت در حال وقوع است و نژاد جدیدی از مشتریان قدرتمند و پیشرفته که به سختی می توانند تحت تأثیر قرار بگیرند ظهور کرده است. آنها را متقاعد یا نگه دارید. این مقاله ماهیت تأثیرات و وضعیت فعلی رسانه های جمعی را معرفی می کند و بر نقش آنها به عنوان نمایندگان مجاز برای مشتریان تأکید می کند. این تحقیق استعداد و نقش آن را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی توصیف می کند ، و رویکردهای مختلف شرکت وی را به عنوان یک ابزار بازاریابی نشان می دهد. این مطالعه دو استراتژی احتمالی بازاریابی در شبکه های اجتماعی را پیشنهاد می کند: یک رویکرد انفعالی که متکی به استفاده از دامنه رسانه های اجتماعی به عنوان منبع صدای مشتری و هوش بازار است. رویکرد فعالانه شرکت در رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال مستقیم بازاریابی و کانال نفوذ مشتری ، به عنوان ابزاری برای شخصی سازی محصولات و آماده سازی آن به عنوان بستری برای همکاری و برنامه های مشتری سازی است. در انتهای این مقاله ، ما جهت تحقیق آینده در مورد این عنصر جدید بازاریابی را تعیین کرده ایم

مقدمه:

در 20 سال گذشته ، بازاریابی به عنوان یک فعالیت علمی و مدیریتی یک تغییر اساسی بوده است. بسیاری از محققان و پزشکان موافقند که برخی از اصول بازاریابی باستان از بین رفته است و روش های بازاریابی انبوه در 1960 و 1970 بسیار متفاوت بود. محبوب. گسترش رسانه ها ، جهانی شدن بازار و ظهور نسل جدیدی از ارتباطات و فناوری اطلاعات (اینترنت معروف ترین اینترنت در بین آنهاست) با به هم زدن موقعیت های رقابتی مشترک و فرصت ها و قابلیت های جدید ، قوانین بازار و پویایی بازار را تغییر می دهد. آنها چیزهای زیادی را در اختیار مردم قرار می دهند و با توجه به این تحولات ، بحث در مورد اینکه آیا جهت گیری جدیدی در بازار لازم است ، جنبش جدیدی پیدا کرده است. به نظر می رسد در مورد تعریف مجدد روش های بازاریابی اتفاق نظر کلی وجود دارد: محققان قبلاً بر این باور بودند که بازاریابی مبتنی بر رابطه می تواند جایگزین بازاریابی شود ، در حالی که سایر محققان براساس برنامه های مشتری محوری مبتنی بر آزادی ، شرکت و همکاری بنا شده اند. ، توصیه می شود به جای کنترل مشتری ، یک روحیه مشترک داشته باشید و یک میل طبیعی داشته باشید.

Abstract

The Social Media have changed the power structures in the marketplace; evidence points to a major power migration taking place and to emergence of a new breed of powerful and sophisticated customer, difficult to influence, persuade and retain The paper outlines the nature, effects and present status of the Social Media, underlying their role as customer empowerment agents. It explains their aptitude and possible roles as part of the corporate Marketing strategy and identifies different ways of engaging them as marketing tools. The paper proposes two possible Social Media marketing strategies: a. The passive approach focusing on utilizing the Social Media domain as source of customer voice and market intelligence. b. The active approach i.e. engaging the Social Media as direct marketing and PR channels, as channels of customer influence, as tools of personalizing products and last but not least develop them as platforms of co-operation and customer-generated innovation. Finally the paper identifies future research directions around this new element of the marketing landscape

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا