دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی اسپم و ارتباطات بازاریابی

هدف از این مطالعه توصیف چگونگی ایجاد هرزنامه در ارتباطات بازاریابی با در نظر گرفتن نظرات بخشهای بازاریابی دیجیتال و کاربران اینترنت است. به منظور درک عمیق تر از ساختار پیچیده هرزنامه ، ما مصاحبه های عمیقی با کارشناسان بازاریابی دیجیتال انجام داده ایم. علاوه بر این ، یک نظرسنجی مبتنی بر وب ، درمورد نحوه و نحوه برخورد کاربران اینترنت با هرزنامه و حریم خصوصی بصورت آنلاین بررسی کرده است. نتایج نظرسنجی سه بخش کاربر را نشان می دهد ، که هر بخش دارای اطلاعات شخصی خاصی برای افراد نگران اطلاعات شخصی آنلاین ، اشتراک آنلاین اطلاعات و پاسخ های خاص به نامه های ناخواسته است (uchanan، Paine، Joinson، and Reips، 2006؛ Smith، میلبرگ و بورک ، 1996)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا