دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی ادبیات آموزش کارآفرینی در دهه دو هزار

چکیده

به نظر می رسد ضعفی در ادبیات آموزش کارآفرینی وجود دارد که مانع ایجاد مشارکت پایدار و قوی می شود.این مطالعه آخرین تحولات آموزش کارآفرینی را برای حل این مشکل در سال 2000 تجزیه و تحلیل و بررسی می کند. در ده سال گذشته ، سهم نظری در آموزش کارآفرینی از نظر دامنه و روش در حال افزایش و پیشرفت است ، اما واضح است که هنوز کمبود مقاله وجود دارد.این مقالات همچنین طرح های نظری جدیدی را طراحی می کنند و این طرح ها را در یک محیط تجربی آزمایش می کنند. برای شناخت دانش آن. بسط دادن. مقالاتی که روی روش ، برنامه و توسعه چارچوب متمرکز هستند معمولاً تجارب خاص زمینه را منعکس می کنند و وقتی اثبات واقعی ارائه می شود ، معمولاً محدود به زمینه خاص زمینه هستند. این نظریه در یک الگوی واحد ریشه دارد ، که ایجاد دانش کامل از دانش انتخاب شده را محدود می کند.به نظر می رسد آموزش کارآفرینی بیشتر بر توسعه مشارکت های نظری نوآورانه تمرکز دارد. با تمرکز بر مشکلات کلاس ، به منظور غلبه بر محدودیت های مدل ها و روندهای موجود و بهبود روش های نظریه پردازی ، برخی از رهنمودهای تحقیق ارائه شده است. این تحقیق با همکاری ادبیات ، وضعیت فعلی این رشته را خلاصه می کند و روندها و کاستی ها را روشن می کند. استفاده از طبقه بندی بر اساس ادبیات تجاری و مدیریت برای تجزیه و تحلیل مشارکت نظری آموزش کارآفرینی یک اصل است و می تواند به عنوان ارزیابی برای یک دوره زمانی استفاده شود. ابزار پیشرفت در این زمینه.

ABSTRACT

There seems to be a gap in the literature on entrepreneurship education that prevents it from making stronger contributions towards practice. This study addresses this issue by reviewing the state of the art about entrepreneurship education through the analysis of the contributions made over the 2000s. Theoretical contributions on entrepreneurship education have been increasing and improving in terms of scope and methodology, but there still seems to be a lack of articles that expand knowledge by simultaneously making new theoretical propositions and testing those propositions in new experimental settings. Articles centered on the development of methods, programs, and frameworks often reflect experiences that are context-specific; empirical validation, when offered, is usually limited to those specific contexts. Theory-building and theory-testing are rooted in single paradigms, limiting the generation of more complete and eclectic knowledge. Entrepreneurship education seems to be more focused on what works in the classroom than on developing cutting edge theoretical contributions. Several lines of inquiry are proposed in order to push the boundaries of existing paradigms and trends and improving practice through theory-building. The present work contributes to the literature by providing an overview of the current state of the field, highlighting main trends and gaps. The application of a taxonomy based on the Business and Management literature to analyze theoretical contributions in the field of entrepreneurship education is original and can provide a means for evaluation of progress in the field over time

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا