دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در زمینه ی آگاهی در رابطه با برند در شبکه‌های اجتماعی آنلاین

با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد ارتباطی و شبکه ای ، مجوزهای شبکه بصورت آنلاین با شرکت ها تنظیم می شود تا آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهند. بسیاری از سایت های گردشگری و مارک های میزبان در حال استفاده از وب سایت ها در شبکه های اجتماعی برای ارتقا awareness سطح آگاهی از برند و ایجاد مکالمات مثبت هستند. هدف از این مطالعه ارائه و آزمایش تصویری مبتنی بر بنیان از تبلیغ برند در سایت های شبکه های اجتماعی بود. یک نظرسنجی از 230 سایت تعامل کاربر آنلاین برای آزمایش این باور مدل انجام شد. مطالعات با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM) انجام شده است. نتایج مطالعه نشان می دهد که ایجاد آگاهی از نام تجاری در سایت های شبکه های اجتماعی باعث افزایش بازدید می شود. یک محیط متصل واقعی ایجاد کنید که به مشتریان اجازه می دهد اطلاعات قابل اعتماد ، غنی و به روز را به موقع به اشتراک بگذارند. جوایز هوشمند و مالی دریافت کنید و مزایای ویژه پیوندهای ارتباطی در محل را که برای کاربران مهم است ارزیابی کنید. اطلاعات و بهترین روش ها پیشرفت مهمی در نوع تبلیغات در شبکه ارتباطات وب است. نتایج مطالعه از اهمیت رسانه های اجتماعی در روش های ارتباط وب ، شیوه های خوب ، کیفیت اطلاعات و فعالیت های موفقیت آمیز شامل انواع دانش و ساخت است که منجر به بحث و اشتراک می شود.

شبکه های آنلاین (ONS) با قابلیت های منحصر به فرد ارتباطی و شبکه ای ، راه های جدیدی برای تجارت را ارائه می دهند (سیگالا ، 2012 ؛ یون ، چوی و سون ، 2008). بسیاری از شرکت ها از اینترنت برای ایجاد شبکه به عنوان ابزاری برای مشتریان و دوستان خود استفاده می کنند. با این حال ، سایت های شبکه های اجتماعی می توانند ناشناس ماندن را نیز ارتقا دهند (urwais & Mihan، 2010). شناختن نام نقش مهمی در انتخاب مصرف کننده دارد (هویر و براون ، 1990 ؛ لین ، 2013). بنابراین مسائل مهم در زمینه فروش و رفتار مصرف کننده وجود دارد. مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری بیش از هر زمان دیگری به ارتباطات آنلاین در وب اعتماد می کنند. تأثیرات ارتباطات آنلاین بر درک مشتری از خدمات و مارک ها هنوز باید به خوبی درک شود (هاتر ، هاتز ، دنهارت و فولف ، 2013 ؛ نصیر ، بیلگیان ، اکوموس ، و کوبان اوغلو ، 2013). ارتباطات آنلاین به عنوان ابزاری ظاهر شده است که به وسیله آن می توان انواع مختلف را از طریق قدرت تأیید اعتبار ارتقا داد. هر کاربری که به صورت عمومی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک پست می گذارد توسط 35٪ دوستان یا شرکا دیده می شود (برنشتاین ، باکشی ، بورک و کارر ، 2013). بنابراین ، داشتن اصول تجاری در یک وب سایت کاملاً مهم از اهمیت برخوردار است (arwais and Mihan، 2010). عملکرد خوب این شرکت کمک مستقیم به مارک تجاری آن در نوع برند است ، مشتری بالقوه نام تجاری را هنگام ذکر نام می شناسد و به یاد می آورد (arry، 2000؛ ilgihan، Panj & Kandampoli، 2014؛ Lane، 2013).

Abstract

With their exceptional interactive and communicative capabilities, Online Social Networks (OSNs) allow destinations and companies to heighten their brand awareness. Many tourist destinations and hospitality brands are exploring the use of OSNs to form brand awareness and generate positive WOM. The purpose of this research is to propose and empirically test a theory-driven model of brand awareness in OSNs. A survey among 230 OSN users was deployed to test the theoretical model. The data was analyzed using SEM. Study results indicate that building brand awareness in OSNs increases WOM traffic. In order to foster brand awareness in OSN, it is important to create a virtually interactive environment, enabling users to exchange reliable, rich and updated information in a timely manner. Receiving financial and/or psychological rewards and accessing exclusive privileges in OSNs are important factors for users. Both system quality and information quality were found to be important precursors of brand awareness in OSNs. Study results support the importance of social media in online branding strategies. Virtual interactivity, system quality, information content quality, and rewarding activities influence and generate brand awareness, which in return, triggers WOM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا