دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در حوزه ی پیشبینی کننده های شناختی مصرف کنندگان و میل به پاسخ مثبت دادن به درخواست های الکترونیکی بازاریابی

بازاریابان اجتماعی به طور فزاینده ای از ایمیل برای پرسش از مصرف کنندگان استفاده می کنند ، اگرچه تعداد کمی از مردم به فرآیندهای شناختی توجه می کنند که باعث می شود مصرف کنندگان با اقداماتی که بازاریاب ها در ایمیل دارند موافقت کنند. آنها اینگونه هستند. این مطالعه اکتشافی تأثیر مستقیم پنج عامل شناختی را نشان می دهد که نشان می دهد گیرنده ایمیل مایل است با درخواست الکترونیکی موافقت کند. این عوامل شناختی شامل اهداف سود و هزینه پیام ، اعتماد به فرستنده پیام ، تعارض با پیام و درک تلاش برای موافقت با درخواست است. ما دریافتیم که چهار مورد از این پنج عامل پیش بینی کننده قدرت تمایل به رسیدن به یک اجماع است که با هم 70٪ تفاوت در این روش اندازه گیری را توضیح می دهد.

پست الکترونیکی راهی سریع ، ارزان و آسان برای استفاده از رسانه ارتباطات اینترنتی است.این عملکردها باعث شده بسیاری از شرکت ها از ایمیل برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان استفاده کنند. با این حال ، مصرف کنندگان عموماً تمایلی به برقراری ارتباط با ایمیل های ناخواسته یا حتی با پیام های درخواستی ندارند (کیسی ، فورنیر ، دابوا و تانر ، 2010 ؛ دوفرنا ، اینگلند ، لیمن و پیرسون ، 2005 ) ؛ Musacas ، Ranganathan و Doki Novi 2006). برای این مشاهدات ، محققان مطالعات بیشتری را برای بررسی پاسخ های مصرف کنندگان به استفاده تجاری از ایمیل انجام داده اند ، مانند اندازه گیری نرخ تبدیل مصرف کنندگان با کلیک بر روی پیوندهای ایمیل. با کلیک های تبلیغاتی (مارتین ، ون دورم ، را ول ل ، و ماریسیوا 2003) ، بهترین تعداد تماس های الکترونیکی مشخص می شود (میچئو ، 2011) ، و روند مطالعه مصرف کنندگان از طریق پست الکترونیکی را مطالعه می کنید (آلیس چادویک و دورتی 2012).

Abstract

Email is used increasingly by social marketers to appeal to consumers, however, relatively little is known regarding the cognitive processes which lead consumers to comply with actions that marketers request in email messages. This exploratory study tests the direct effects of five cognitive factors that characterize the message receiver on intention to comply with an email appeal. These cognitive factors are benefit goals and cost goals related to the message, trusting beliefs in the message sender, involvement with the message, and perceived effort of complying with the appeal. We find four of the five factors are significant predictors of intention to comply, jointly explaining 70% of variance in this measure

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا