دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در حوزه ی نام تجاری و تبلیغات خرید آنلاین

خلاصه :

هدف – هدف این مقاله بررسی تأثیر مارک گذاری و تبلیغات بر ارزش ادراک شده مشتری ، درک مشتری از فروشگاه و تمایل به خرید است. در بین مارک های ناشناخته و شناخته شده ، و بین تبلیغات و غیر تبلیغات ، این نام بسیار آشنا است (در بین 392 دانشجو انجام شده است. نتایج – این برند تأثیر مثبتی بر درک مشتری از فروشگاه و تأثیر مثبت بر درک مشتری از ارزش محصول دارد. بین ارزش های درک شده و درک مشتری رابطه مثبت وجود دارد. از نظر محلی ، گرایش های رفتاری و محدودیت ها / تأثیرات تحقیق – از آنجا که شرکت کنندگان در آزمون دانشجویان دختر دانشگاه میدوسترن در ایالات متحده بودند ، نتایج این مطالعه برای کل جمعیت یافت نشد. دانش آموزان باید پیامدهای عملی را بیان کنند – فروشندگان باید اهمیت تبلیغ نام تجاری خود را از نظر ایجاد یک تصویر مثبت از فروشگاه آنها. ارائه های موثر فروش می تواند به عنوان پاداش برای مشتریان بالقوه و برای جذب مشتری باارزش / دارایی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد – علی رغم تبلیغات آنلاین و مارک های تجاری در خرید آنلاین ، تحقیقات کمی در مورد تأثیر تبلیغات و مارک تجاری بر فروشگاه های آنلاین انجام شده است. این مطالعه آزمایشی مقالاتی است که خرده فروشی لباس آنلاین را بررسی می کند.

Brand name and promotion in online shopping contexts

Abstract

Purpose – The objective of the paper is to examine the effect of brand name and promotion on consumers’ perceived value, store image, and purchase intention.Design/methodology/approach – An experiment with a 2 2 (well known versus unknown brand name, promotion versus no promotion) between-subjects factorial design was conducted and completed by 392 college students.Findings – Brand name had a positive effect on consumers’ perceived store image and promotion positively influenced consumers’ perceived value. There were positive relationships among perceived value, store image and behavioral intention.Research limitations/implications – Since participants were primarily female college students at a Midwestern university in the USA, the results of the study cannot be generalized to the general population of college students.Practical implications – Online retailers should consider the importance of enhancing their brand familiarity in terms of creating positive store image. Effective sales promotions could be used as a reward for loyal consumers and to attract more new consumers.Originality/value – In spite of prevailing sales promotions and brand names in online shopping, little research has addressed the effect of promotion and brand name on online apparel shoppers’ responses. The empirical evidence of this study will contribute to the literature in online apparel retailing fields

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا