دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در حوزه ی تاثیر مجاورت بر همکاری بازاریابی میان شرکتی

چکیده

این مطالعه از دیدگاه مجاورت توسعه در جغرافیای اقتصادی برای بررسی همکاری بازاریابی بین شرکت های مستقر در خوشه های تجارت کشاورزی استفاده می کند. پس از بررسی ادبیات مربوطه ، ما مقیاسی برای اندازه گیری ابعاد مختلف (شناختی ، جغرافیایی ، نهادی ، سازمانی و اجتماعی) همکاری در بازاریابی و همجواری بین شرکت ها ایجاد کردیم و این عناصر را در زمینه شیلی در حال ظهور آزمایش کردیم. رابطه بین اقتصادی این یافته ها نتیجه گیری زیر را تأیید می کند: همکاری بازاریابی بین شرکت ها در خوشه های تجارت کشاورزی انتخاب شده عمدتا به نزدیکی اجتماعی بستگی دارد. علاوه بر این ، بر خلاف یافته های موجود در ادبیات در مورد انواع دیگر همکاری ، نزدیکی جغرافیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا