دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در حوزه ی بازاریابی اسم تجاری مصرف کننده از راه کانالهای تمام وقت

چکیده

ویژگی منحصر به فرد اقتصادهای نوظهور ، تنوع زیاد قالب های کانال غالب است. ما تأثیر مخلوط بازاریابی نام تجاری را بر شرکای کانال و فروش مصرف کننده در کانال های کامل سرویس و سلف سرویس در یک اقتصاد در حال ظهور (برزیل) ارزیابی می کنیم. ما از داده های مخلوط فروش و بازاریابی ماهانه SKU از گروه نوشیدنی ها در جنوب شرقی برزیل استفاده می کنیم که بیش از چهار سال طول می کشد. در این مطالعه ، ما یک چارچوب رگرسیون برداری خودکار را با تجزیه خطا برای در نظر گرفتن همگنی بین فروش و مخلوط بازاریابی ، ناهمگنی عرضی بین SKU ها ، فصلی بودن و خوشه بندی متفاوت عناصر مخلوط بازاریابی بین کانال تعریف می کنیم. نتایج نشان داد که تفاوت ساختاری در این کانال ها باعث تفاوت در پاسخ به برخی از عناصر ترکیب بازاریابی تولید کنندگان می شود. تنوع اندازه بسته ، قیمت و تبلیغات تأثیر طولانی مدت بیشتری در فروش در سلف سرویس نسبت به کانال های کامل سرویس دارد. برنامه های ارتباط کانال مارک بدون کاهش متناظر در فروش ، از افزایش قیمت کانال سلف سرویس پشتیبانی می کنند. سود توزیع در هر دو کانال قابل توجه است. در یک کانال خدمات کامل ، تنوع اندازه بسته بیشترین تأثیر طولانی مدت را در بین تمام عناصر یک ترکیب معمول بازاریابی دارد. مطالعه ما برجسته می کند که استراتژی های آمیخته بازاریابی رایج در کانال های غالب سلف سرویس در اقتصادهای پیشرفته در اشکال کامل خدماتی که در اقتصادهای نوظهور همچنان مهم هستند ، م effectiveثر نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا