دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در حوزه ی بازاریابی اسم تجاری مصرف کننده از راه کانال های تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور

بررسی اجمالی

ویژگی منحصر به فرد اقتصادهای در حال ظهور ، انواع قالبهای کانال غالب است. ارزیابی تأثیر مخلوط بازاریابی یک برند در فروش شریک کانال و مصرف کننده در کانال های کامل سرویس و سلف سرویس در یک اقتصاد در حال ظهور (برزیل). ما بیش از چهار سال از داده های مخلوط فروش و بازاریابی ماهانه واحد مدیریت موجودی (SKU) برای گروه نوشیدنی استفاده می کنیم. در این مطالعه ، ما یک چارچوب رگرسیون خودکار پانل را با استفاده از تجزیه خطا تعیین کردیم تا ذاتی بودن مخلوط فروش و بازاریابی ، ناهمگنی مقطعی بین SKU ها ، فصلی بودن و انواع عناصر آمیخته بازاریابی را در کانال ها مشخص کنیم. من جمع بندی را توضیح خواهم داد نتایج نشان می دهد که تفاوت در ساختار این کانال ها در پاسخ برخی از تولید کنندگان به عناصر آمیخته بازاریابی تفاوتی ایجاد می کند. انواع اندازه بسته بندی ، قیمت و تجاری سازی تأثیر طولانی مدت تری در فروش سلف سرویس نسبت به کانال های کامل سرویس دارد. برنامه های مرتبط با کانال مارک دار بدون افزایش کاهش فروش ، از افزایش قیمت کانال سلف سرویس پشتیبانی می کنند. توزیع بیشتر برای هر دو کانال مهم است. برای کانالهای کامل سرویس ، تنوع اندازه بسته بیشترین تأثیر را در بین عوامل ترکیبی بازاریابی مدل دار دارد. تحقیقات ما تأکید می کند که استراتژی آمیخته بازاریابی که در کانال های غالب سلف سرویس در کشورهای پیشرفته محبوب است ، در قالب کامل سرویس که در کشورهای نوظهور همچنان مهم است ، موثر نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا