دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله در حوزه ی افزایش تجارت الکترونیک کاربران

خلاصه
با توسعه رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی ، تجارت اجتماعی به مردم کمک می کند تا با به اشتراک گذاری محصولات یا خدمات ، دانش و تجربیات آنلاین به فعالیت های مختلف تجارت اجتماعی بپردازند. بر اساس تئوری جذابیت ، این مطالعه یک مدل تحقیقاتی را پیشنهاد می کند که بر نقش منحصر به فرد جذابیت فناوری ، از جمله جذابیت های اجتماعی و جسمی ، در ارتقا مشارکت کاربران تأکید دارد ، که به نوبه خود بر مشارکت تجاری تأثیر می گذارد. اجتماعی موثر است. نتایج نشان می دهد که درک کاربران از جذابیت فناوری قطعاً مربوط به مشارکت آنها در شبکه های اجتماعی بیشتر و مشارکت بیشتر آنها است. علاوه بر این ، مشارکت در سایت های شبکه های اجتماعی ، به طور جزئی و کامل ، به ترتیب بر تأثیرات جذابیت اجتماعی و مشارکت در شرکت های اجتماعی تأثیر می گذارد. بعدا ، ما در مورد محدودیت ها و پیامدهای این مطالعه برای تحقیق و عمل بحث خواهیم کرد.

How to Increase Users’ Social Commerce Engagement? A Technology Attractiveness Model

Abstract

With the proliferation of social networking and electronic commerce, social commerce helps people engage in various forms of online social commercial activities through sharing their product or service knowledge and experiences. A better understanding of users’ engagement in social commerce websites thus become increasingly important. Based on the attractiveness theory, this study proposes a research model that highlights the unique role of technology attractiveness, including task, social, and physical attractiveness, in promoting user involvement, which in turn affects social commerce engagement. Results demonstrate that users’ perceptions of technology attractiveness are positively associated with their involvement with social commerce websites, and further stimulate engagement. In addition, website involvement partially and fully mediates the effects of social and physical attractiveness, respectively, on social commerce engagement. The limitations and implications of this study for research and practice are further discussed.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا