دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله درباره تاثیرات فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش گذاری برند

چکیده

این مطالعه سرمایه مارک فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMMA) و پاسخ های مشتریان در صنعت هواپیمایی را تحلیل می کند. در مجموع با 302 مسافر مصاحبه شد ، آنها از رسانه های اجتماعی تحت مدیریت شرکت های هواپیمایی استفاده کردند و داده های جمع آوری شده از طریق مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که این روند مهمترین م componentلفه SMMA بوده و هواپیمایی SMMA تأثیر عمده ای بر آگاهی از برند و تصویر برند داشته است.

علاوه بر این ، نتایج نشان داد که آگاهی از برند تأثیر عمده ای بر بدهی و تصویر برند تأثیر قابل توجهی بر دهان به دهان و وفاداری آنلاین دارد. نتایج این مطالعه می تواند به عنوان اطلاعات کلیدی در توسعه استراتژی هواپیمایی SMMA ، به ویژه با بررسی اهمیت نسبی هر یک از اجزای SMMA و تجزیه و تحلیل اثرات SMMA ، مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا