دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله تحت عنوان فالو(پیگیری) برای فالو: بازاریابی یک کمپانی استارتاپ در اینستاگرام 

خلاصه
هدف این مقاله بحث در مورد روشهای عمدی بازاریابی شبکه های اجتماعی یک شرکت نوپا است. هدف از این مطالعه بررسی تأثیرات این روش ها (به عنوان مثال پیروی و پسندیدن مشتریان بالقوه و اظهارنظر درباره پست های اینستاگرامی آنها) در ایجاد و افزایش آگاهی از تجارت شرکت و به دست آوردن دنبال کنندگان برای حساب اینستاگرام این شرکت.
طراحی / روش / روش: تحقیق ماهیتی اکتشافی دارد و روشی مشابه تحقیقات فعال را در پیش می گیرد. این تحقیق با همکاری محققان و نمایندگان شرکت انجام شده است. این شرکت نرم افزاری را برای مادران جوان ارائه می دهد.
یافته ها: مدل ارائه شده در این مطالعه اثرات روش تأیید و تعامل با مشتریان را برای اهداف بازاریابی مشخص می کند. همچنین بیان می کند که در زیر اولین گامی است که مشاغل کوچک و متوسط ​​می توانند با استفاده از آن فوراً فالوئرهای خود را در اینستاگرام به دست آورند.
محدودیت ها / پیامدهای تحقیق: روش مورد استفاده تعمیم یافته ها را محدود می کند. با این حال ، یافته ها اطلاعات اولیه را برای مطالعات آینده در مورد بازاریابی اینستاگرام ارائه می دهند.
مفاهیم عملی: مشاغل می توانند با درگیر کردن فعالانه با مشتریان و چشم اندازهای مختلف در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی ، در بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق باشند.
اصالت / ارزش: تحقیقات کمی در مورد بازاریابی اینستاگرام متمرکز شده است. مدل موجود در این مطالعه به تئوری بازاریابی اینستاگرام نسبت داده می شود و چارچوبی را فراهم می کند که می تواند به مدیر در برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی اینستاگرام کمک کند.

Follow for follow: marketing of a start-up company on Instagram

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to analyse the deliberate social media marketing practices of a start-up company. The study aims to measure the effects of these practices (i.e. following potential customers and liking and commenting on their posts on Instagram) on creating and increasing awareness of the company’s business and gaining followers for the company’s Instagram account.

Design/methodology/approach – The research is exploratory in nature and adopts an approach similar to that of action research. The research was enabled and facilitated by collaboration between the researchers and a company representative. The company offers an application for young mothers.

Findings – The model developed in this study identifies the effects of the practice of endorsing and interacting with customers for marketing purposes. It points out following as a first-order practice that small- and medium-sized enterprises (SMEs) can employ to gain followers instantly on Instagram.

Research limitations/implications – The method used limits the generalisability of the findings. However, the findings offer preliminary insights for future studies on Instagram marketing in SMEs.

Practical implications – Companies can attain success in social media marketing by actively engaging with customers and potential customers on various social media platforms.

Originality/value – There is a paucity of research focussing on Instagram marketing in SMEs. The model in this study contributes to theory on Instagram marketing and offers a framework that can help managers plan Instagram marketing strategies.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا