دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله برای بررسی نقش ابزار بازاریابی الکترونیکی در ساخت تصویری از مؤسسه آموزش عالی

هدف از این مطالعه توصیف جنبه های خاص مربوط به استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی و عاملی موثر در درک بصری آموزش عالی در بین گروه های هدف است. این نظرسنجی براساس داده های اولیه بدست آمده از طریق نظرسنجی از پاسخ دهندگان با توجه به اولین داده های پاسخ دهندگان است.

به طور دقیق تر ، تجزیه و تحلیل بر اساس 400 پاسخ دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه بودگلد در بودگلد انجام شده است. این معمای تحقیق شامل پاسخ دادن به نظرات پاسخ دهندگان ، تمرکز بر عناصر منتخب سایت مانند طراحی ، شفافیت ، کیفیت محتوا ، استفاده از عناصر اجتماعی و تمرکز بر ابزارهای بازاریابی الکترونیکی مانند وبلاگ نویسی ، میکروسایت ، پورتال سوالات / سوالات و ایمیل است.

بولتن ها ، ویکی ها ، انتشارات آنلاین / کتاب های الکترونیکی ، گفتگوی زنده و برنامه های تلفن همراه. نتایج مطالعه نشان می دهد که یک رابطه مهم بین درک کلیت دانشکده و ارزیابی عناصر منحصر به فرد وب سایت دانشکده وجود دارد. با فرض اینکه بین نیاز به استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی و ارزیابی میانگین تصویر دانشکده بین دیدگاه دانشجویان رابطه مهمی وجود دارد.

ما در دوره ای زندگی می کنیم که توسط پیام های تبلیغاتی احاطه شده است و بسیاری از ما حتی متوجه آن نمی شویم. بازار مملو از تعداد زیادی از محصولات و خدمات است که تحت فشار روزانه مشتریان بالقوه قرار دارند. سوخانی (2011) گفت که در بیشتر موارد ، مزیت رقابتی فقط در یک محصول با کیفیت یا یک ایده خوب پنهان است ، اما در واقع این بازاریابی و استفاده بهینه است که می تواند برای موفقیت یا شکست تعیین کننده باشد. در مورد یک محصول یا خدمات در بازار تصمیم بگیرید.

Abstract

The goal of this article is to describe specific aspects regarding the use of e-marketing tools as a factor influencing the perception of the image of a higher education institution among its target groups. The article draws on primary data acquired through surveying respondents with the use of a questionnaire. More specifically, the analysis is based on 400 responses given by students at the Faculty of management – University of Prešov in Prešov. The crux of the article consists in examining the opinions of the respondents, concentrating on selected website elements such as design, clarity, content quality, inclusion of social elements and on selected e-marketing tools such as a Blog, Microsite, Q&A / FAQ portal, E-mail newsletter, Wiki, Online publications / eBooks, Live chat, and Mobile application. The research results have shown that there is a significant correlation between the perception of the overall image of the faculty and the evaluation of individual elements of the faculty website. The hypothesis that there is a significant correlation between the students’ attitude towards the necessity to use new e-marketing tools and the expressed evaluation of the faculty’s image has not been confirmed.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا