دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله با عنوان نگرش برند و جستارهای موتور جستجو

چکیده

موتورهای جستجو سوالات ارسالی توسط کاربر را شامل می شوند ، از جمله تعداد زیادی سوالات حاوی نام های تجاری. این داده ها برای ارزیابی سلامت برند بسیار امیدوار کننده است. با این حال ، قبل از استفاده از حجم جستجوی نام تجاری به عنوان یک شاخص تجاری ، بازاریابان باید بدانند که چگونه برآورد مبتنی بر نگرش نام تجاری (منعکس کننده پیش بینی فروش) جستجوی نام تجاری را در شاخص های سنتی بیان می کند. ما برای بررسی رابطه بین نگرش به مارک و سوالات مربوط به موتور جستجو از مجموعه داده های خرد استفاده می کنیم. مجموعه داده ها از گروهی از کاربران Google جمع شده است که موافقت می کنند به آنها اجازه دهند جستجوهای مارک را در بیش از 8 مارک انجام دهند تا به مدت یک هفته دنبال کنند و این سابقه جستجو را با پاسخ های آنها در نظرسنجی نگرش برند مرتبط کنید. با نگاهی به بازارهای تلفن های هوشمند و اتومبیل ، متوجه شدیم که کاربرانی که فعالانه در یک دسته خرید می کنند ، به احتمال زیاد هر نام تجاری را جستجو می کنند. علاوه بر این ، همانطور که کاربران با نام های تجاری آشنا می شوند و مارک های بیشتری می خرند ، با تغییر مشتری از درک به ادراک و از ادراک به ادراک ، بیشتر به دنبال مارک با بالاترین دستاورد هستند. قیمت می رسد. علاوه بر این ، کاربرانی که دارای یک مارک خاص اتومبیل یا تلفن هوشمند هستند و از آن استفاده می کنند ، حتی اگر در بازار نباشند ، بیشتر به دنبال آن مارک می گردند ، که نشان دهنده حجم بالای جستجوها است. در این دسته ها هیچ ارتباطی با خرید یا جستجوی محصولات ندارد. ما در مورد نتایج این یافته ها برای ارزیابی سلامت نام تجاری بر اساس داده های جستجو بحث خواهیم کرد.

Brand Attitudes and Search Engine Queries

Abstract

Search engines record the queries that users submit, including a large number of queries that include brand names. This data holds promise for assessing brand health. However, before adopting brand search volume as a brand metric, marketers should understand how brand search relates to traditional survey-based measures of brand attitudes, which have been shown to be predictive of sales. We investigate the relationship between brand attitudes and search engine queries using a unique micro-level data set collected from a panel of Google users who agreed to allow us to track their individual brand search behavior over eight weeks and link this search history to their responses to a brand attitude survey. Focusing on the smartphone and automotive markets, we find that users who are actively shopping in a category are more likely to search for any brand. Further, as users move from being aware of a brand to intending to purchase a brand, they are increasingly more likely to search for that brand, with the greatest gains as customers go from recognition to familiarity and from familiarity to consideration. Additionally, users that own and use a particular automotive or smartphone brand are much more likely to search for that brand, even when they are not in market suggesting that a substantial volume of brand search in these categories is not related to shopping or product search. We discuss the implications of these findings for assessing brand health from search data. ©2016

Keywords: Search engines; Brand search; Brand metrics; Recall; Recognition; Familiarity; Consideration; Purchase intent

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا