دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله با عنوان مذاکرات تجاری بین المللی : نوآوری ، تیم مذاکره ، آماده سازی

چکیده

با در نظر گرفتن گسترش تجارت جهانی و نیاز به مذاکرات از راه دور ، انجام مذاکرات کامل برای طرف های درگیر غیرممکن است و نمی توان به طور کامل به قدرت مذاکرات از راه دور اعتماد کرد ، بنابراین می توان گفت جامعه مذاکره کننده با چالش های جدیدی روبرو است. از این جنبه ممکن است استفاده از نوآوری و ابتکار در روند آماده سازی و مذاکره مفید باشد. برای آماده سازی مناسب برای مذاکرات ، استخدام یک تیم مذاکره کننده کارآمد که تجزیه و تحلیل و مهارت های آنها می تواند به دستیابی به بهترین نتایج مذاکره کمک کند ، ضروری است. این امر در روند آماده سازی و مذاکره بین فرهنگهای مختلف بسیار مهم است ، که به درک کافی از فرهنگ ، زبانهای دیگر ، اطلاعات کافی در مورد مسائل حقوقی و دانش لازم در مورد دوره مذاکره نیاز دارد. این بسیار مهم است. در مراحل آماده سازی ، لازم است که طرف مقابل را به بهترین شکل بشناسید.

با داشتن اطلاعات کافی در مورد قابلیت های ارتباطی فنی مذاکره کننده ، می توان ابزارهای پشتیبانی موثر مذاکره را ارائه داد. موفقیت در مذاکره معمولاً به کیفیت و کارایی مرحله آماده سازی بستگی دارد ، یعنی هرچه دانش به دست آمده توسط طرف مقابل بهتر باشد و در حین مذاکره ، نتایج مورد انتظار بهتر باشد. این مقاله به تجزیه و تحلیل ادبیات علمی جهانی در زمینه نوآوری در مذاکره تجاری می پردازد. روند آماده سازی و تشکیل تیم مذاکره نیز بررسی شد. در قسمت خلاصه ، نویسنده مباحث آینده پژوهشی را در این زمینه معرفی می کند.

International business negotiations: innovation, negotiation team, preparation

Abstract

Negotiating communication has created new challenges, as business becomes global, and the distance between the two parties do not allow to negotiate fully – to take full advantage of the bargaining power remotely. The use of innovation can be beneficial not only to support the negotiation process but also in the preparation phase of the negotiations. In order to properly prepare for negotiations is need to form an effective negotiating team whose analytical work and skills could help to achieve the highest outcome of the negotiations. This is particularly important in the preparation and in the course of intercultural negotiations, which require an understanding of other cultures, other languages, possession of legal knowledge, knowledge of the negotiation context, etc. In preparation for the negotiation phase is needed to know the best way possible about the other side of the negotiation. Knowing the technical communication capabilities of other negotiation side it is possible to prepare effective negotiation support tools. Negotiation’s success often depends on the effectiveness of the preparation – the better it will be known the other side of the negotiation and negotiation context, the better results will be achieved. In this article is made the analysis of global scientific literature in international business negotiations innovations. As well there is examined the preparation of business negotiations and considered the formation of negotiating teams. In the conclusions the author provides suggestions for further negotiations research. © 2014 The Authors. Published by Elsevier Ltd. and Education conference.

Keywords: international business negotiation; innovation; preparation for negotiations; the negotiating team

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا