دسته‌بندی نشده

معرفی مقاله با عنوان شرکت های اسپین آف دانشگاهی بخش مهمی از چشم انداز اقتصادی

مقدمه:

رشته مشترک بین منطق Cirrus ، موتور جستجوی اینترنتی Lycos و بیوتکنولوژی Genetech چیست؟ همه آنها شرکتی هستند که برای به کارگیری نوآوری ها و اختراعات ساخته شده توسط استادان ، کارمندان یا دانشجویان دانشگاه های آمریکا ایجاد شده اند. در طول تاریخ علمی اخیر ، به ویژه در ایالات متحده از زمان تصویب مقررات در سال 1980 ؛ این نوع شرکت ها که به عنوان شرکت های تابعه دانشگاهی (معادل شرکت های دانش بنیان) شناخته می شوند ، به بخشی مهم از فضای اقتصادی تبدیل شده اند. علاوه بر این ، شرکت های spin-off به یک پدیده مهم جهانی تبدیل شده اند. در انگلستان ، تجاری سازی فناوری دانشگاهی از اواخر دهه 1990 ، هنگامی که دفاتر انتقال فناوری دانشگاهی (مانند دفاتر رابط صنعتی) تأسیس شدند ، آغاز شد. متراکم شده (رایت و همکاران 2002). چارلز و کانوی (2001) گزارش دادند که دانشگاههای انگلیس طی 5 سال گذشته 338 شرکت تابعه تاسیس کرده اند. در واقع ، در انگلستان ، 175 شرکت spin-off در سال 2001 تأسیس شد که معادل حدود 31٪ از 554 شرکت تابعه ایجاد شده بین 1996 و 2001 است (رایت و همکاران 2002). در فعالیت های شرکتی جداگانه ای روبرو می شوند. در قاره اروپا ، دولت ها بودجه دانشگاه ها را افزایش می دهند تا با ایجاد شرکت های جداگانه ، آنها را به موتورهای اقتصادی تبدیل کنند. کشورهای آسیایی با اجرای سیاست های جدید و ارائه کمک در تلاشند تا افزایش شرکت های اسپین آف را تشویق کنند. به عنوان مثال ، اخیراً دولت ژاپن قانون قانون مالكیت معنوی خود را تغییر داده تا باعث جذابیت بیشتر شركت های بورسی شود. دانشگاه های سایر کشورهای آسیایی از افزایش چشمگیر شکل گیری این شرکت ها خبر داده اند.

Academic spin-off companies are an important part of the economic outlook

Introduction

What do Cirrus Logic, the semiconductor company, Lycos, the Internet search engine, and Genentech, the biotechnology firm, have in common? All were firms founded to exploit technological inventions made by faculty, staff or students of American universities. Throughout the history of the modern university, but particularly in the United States since the passage of the Bayh–Dole Act in 1980, these types of firms, called university spinoffs, have become important parts of the economic landscape.Moreover, university spinoffs are becoming a significant global phenome- non. In the United Kingdom, university technology commercialization activi- ties accelerated in the late 1990s, a period when many UK institutions established university technology transfer offices (Wright et al., 2002). Charles and Conway (2001) report that United Kingdom universities have generated 338 spinoffs over the past five years. In fact, in the United Kingdom, 175 spinoff companies were incorporated in 2001, a figure equal to approximately 31 percent of the 554 university spinoffs formed in the 1996 to 2001 period (Wright et al., 2002).Other countries are also seeing significant growth and interest in spinoff activity. Governments in continental Europe are devoting increasing amounts of money to universities, with the goal of turning them into engines of economic growth through spinoff company formation. Asian universities are increasing their production of university spinoffs by adopting new policies that favor the formation of these companies. For instance, the Japanese government recently changed its intellectual property laws to favor spinoff company formation, and universities in other Asian countries are reporting significant increases in the formation of these entities

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا