دسته‌بندی نشده

دانلود مقاله مدلسازی دسته ای برای  ارزیابی  ایمنی جاده ای در سطح برنامه ریزی

دانلود مقاله مدلسازی دسته ای برای  ارزیابی  ایمنی جاده ای در سطح برنامه ریزی

تعداد کلمات فایل انگلیسی:9000 کلمه 15 صفحه pdf

تعداد صفحات فایل ترجمه:25 صفحه word فونت 14 B Nazanin

مدلسازی دسته ای برای  ارزیابی  ایمنی جاده ای در سطح برنامه ریزی

یک استراتژی بسیار موثر برای اطمینان از ایمنی شبکه جاده ای در طولانی مدت ، تلفیق تجزیه و تحلیل ایمنی راه با روند برنامه ریزی شبکه یا یک راهرو است. نتایج ابزار تصمیم گیری برنامه ریزی امنیتی باید با اطمینان از ویژگی های اصلی این سطح خاص ، که با اطلاعات کمیاب و کلی مشخص می شوند ، قابل اعتماد و واقع بینانه باشند. با این حال ، ابزارهای توسعه یافته و ارائه شده در مطالعات قبلی بر اساس مدل های پاسخ کمی معمولاً تعداد ضربه هایی است که ممکن است برای این سطح مناسب نباشد. برای توسعه ابزار مناسب تر با حفظ عملکرد اندازه گیری ، این یک مدل پاسخ کیفی را فراهم می کند که منجر به وقوع سه درجه خطر کم ، متوسط ​​و زیاد می شود. در کار حاضر ، یک مدل ثابت ثابت برای شبکه جاده شهری با استفاده از داده های اولیه (پرتغال) که یک دوره سه ساله را پوشش می دهد ، استفاده شد. دسته های خطر با استفاده از فرکانس تصادف برای انعکاس اندازه ایمنی جاده های جاده های مورد مطالعه ، سطح برنامه ریزی مانند استفاده از زمین ، میزان ترافیک و غیره تعریف شدند. آنها آسان هستند

CATEGORICAL MODELING TO EVALUATE ROAD SAFETY AT THE

PLANNING LEVEL

ABSTRACT

The most efficient strategy to ensure long term road network safety is to integrate road safety analysis into the planning process of a network or a corridor. Safety planning decision-support tool outcomes should be reliable and realistic, taking into account the main characteristics of this particular level, which is characterized by scant and generalized data. However, the tools developed and presented in previous studies are based on models with a quantitative response, usually the number of accidents, which may not be appropriate for this level. In order to develop a more suitable tool while maintaining a measure assessment character, this work presents a qualitative response model whose outcome is the risk of occurring three degrees of hazards: low, medium and high. In the present study, an ordered probit model was applied to an urban road network using Porto (Portugal) data covering a 5-year period. Hazard categories were defined using accident frequency to reflect a measure of the safety of the road network studied. The developed model provides a safety risk analysis of a road network or a corridor for a future period, considering road data that are easy to gather or estimate at the planning level, such as land use, traffic volume, etc.

This methodology was applied to various segment scenarios to provide an evaluation of changing road features. Furthermore, a comparison between qualitative and quantitative model outcomes is presented, showing the former as an appropriate model that enables a risk analysis approach.

Keywords: Ordered probit; road safety; transportation planning; risk.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا