دسته‌بندی نشده

دانلود مقاله الگوهای حرکتِ چشم در بلوپیج های تبلیغات (صفحات زرد)

بارگیری مقاله الگوهای حرکت چشم در صفحات تبلیغاتی آبی (صفحات زرد)
تعداد کلمات در پرونده انگلیسی: 5665 کلمه 14 صفحه pdf
تعداد صفحات فایل ترجمه: 15 صفحه منبع کلمه 14 Arial

روند ردیابی اطلاعات به محققان کمک می کند تا درک کنند که چگونه ویژگی های تبلیغات صفحات زرد بر رفتار پردازش اطلاعات مصرف کننده تأثیر می گذارد. در برخی از آزمایشات ، داده های مربوط به حرکت چشم در حالی که مشتریان تجاری از دفترچه تلفن انتخاب می کردند ، جمع آوری شد. کاربران لیست ها را به ترتیب حروف الفبا مرتب می کنند.

درنتیجه برخی تبلیغات هرگز به چشم نمیخورند. آنها به بیش از 93 درصد از تبلیغات و تنها درحدود 26 درصد از لیستهای ساده دقت میکنند. آنها تبلیغات رنگی را قبل از تبلیغات غیر رنگی درک کرده و استفادۀ بیشتری از آنها میبرند و درکل تبلیغات رنگی 21 درصد با از تبلیغات غیر رنگی معادلتر هستند. همچنین به این نتیجه رسیدند که فهرستهای کلی 42 درصد بیشتر از لیستهای ساده هستند. کاربران 54 درصد از وقتشان را صرف دیدن تبلیغات تجاری میکنند، که نشان دهندۀ اهمیت توجه به انتخابِ نوع رفتار است.
در سال 1992، دایرکتوری صفحات زرد درحدود 9.4 میلیارد دلار برای اطلاعات رسانی درمورد کسب و کار برای 98 درصد از خانواده های امریکایی هزینه کرد. آنها بعد از تلویزیون، روزنامه و ایمیل، چهارمین رسانۀ تبلیغاتی بزرگ در ایالات متحده هستند. بیش از 6300 دایرکتوری درسراسر کشور منتشر شده است. همۀ گروههای جمعیتی راهنماهای تلفنی تقریبا دو بار در هفته استفاده میکنند. انجمن ناشران صفحات زرد گزارش می دهد که بیش از 46 میلیون نفر وجود دارد که روزانه به صفحات زرد مراجعه میکنند. دایرکتوریهای تلفن یک لینک ضروری بین کسب و کار و مشتری با ارائۀ اطلاعات مورد نیاز برای مصرف کنندگانی فراهم میکنند که تمایل به خرید دارند. شصت درصد از افرادی که صفحات زرد را انتخاب می کنند، خرید فوری انجام میدهند.

Consumer Eye Movement Patterns on Yellow Pages Advertising

کد:12455

دانلود رایگان فایل انگلیسی:

رمز فایل:www.downloadmaghaleh.com

الگوهای حرکتِ چشم در بلوپیج های تبلیغات (صفحات زرد)

Coming Soon

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا