دسته‌بندی نشده

تاثیر مغز شما بر روی نورومارکتینگ(بازار یابی عصبی) – دانلود مقاله

بررسی اجمالی:

در این مطالعه ، ما آخرین تحقیقات در بازاریابی عصبی طی دهه گذشته را منعکس می کنیم و یک نمای کلی از روند اصلی تحقیقات بازاریابی عصبی ارائه می دهیم. سپس ما سه موضوع اصلی بازاریابی عصبی را که تاکنون مورد بحث قرار گرفته است ، تعریف و شناسایی می کنیم و به موضوعاتی می پردازیم که تا حدی گیج کننده و مبهم هستند. این بحث ها نتیجه تحولات بازاریابی عصبی است که پتانسیل و کیفیت روش های جایگزین در بازاریابی عصبی را کاوش می کند و بر نتیجه گیری مخالف در بازاریابی عصبی تمرکز می کند. بر اساس این مسائل و نکات ، ما در مورد عوامل تأثیرگذار در بازتاب بیشتر بازاریابی عصبی بحث می کنیم ، که به نوبه خود ، پتانسیل بالایی برای تأثیر مثبت بر دانش بازاریابی ، عملکرد بازاریابی و درک عمومی از فعالیت های بازاریابی دارد.

This is your brain on neuromarketing: reflections on a decade of research

ABSTRACT                                                                                                       

In this commentary, we reflect on the last decade of research in  the field of neuromarketing and present a schematic illustration of  the basic process of a typical neuromarketing study. We then  identify three critical  points of interest in this illustration that have not received enough discussion in neuromarketing-relevant literature, and which we consider to be somewhat problematic. These are the dominance of event-based designs in neuromarket­ing, the potential of alternative modalities in neuromarketing and the current focus on reverse inference in neuromarketing. We argue that, taken together, these points have substantive implica­tions for the development of a more reflective neuromarketing, which in turn has greater potential to make a positive impact on marketing knowledge, marketing practice and public perceptions of marketing activity in general.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا