دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی کارت ویزیت که باعث برجستگی شما می شود

منظور از کارت های ویزیت ، یک کاغذ کوچک است که جزئیات کسب و کار شما مانند نام ، اطلاعات تماس و نشان تجاری شما را در خود جای داده است. آموزش طراحی کارت ویزیت و اطلاعات کارت ویزیت هم از نظر شغلی و هم از نظر شغلی در آینده به شما کمک می کنند ، زیرا طراحی کارت ویزیت معمولاً بخشی مهم از برند انسانی است و باید به عنوان یک پیشرفت بصری دیده شود. اگر می خواهید با اصول طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ آشنا شوید، در SOURCE آموزش طراحی کارت ویزیت ، همه چیز در مورد نحوه طراحی کارت ویزیت و ساخت کارت ویزیت با فتوشاپ برای شما ارئه می شود تا بتوانید دقیقاً بدانید که با آموزش طراحی کارت ویزیت چه می خواهید و در آینده موفق باشید.

 

آموزش طراحی کارت ویزیت
اگر در حرفه آموزش طراحی کارت ویزیت فعالیت می کنید ، کسب و کار شما جزوه های توزیع کننده است. اما اگر می خواهید تا زمان دریافت این اسناد مناسب باشد ، مشاوران دیرهنگام کارخانه میلیون ها بار آنها را دیده اند که قصد برش ندارند.
به عنوان یک صاحب مشاغل ، شما باید با استفاده از آموزش کارت ویزیت تجارت خود را بخشی از مارک خود کنید – بخشی از مارک خود را که با هر مشتری ، مشتری یا شریک بالقوه ای که ملاقات می کنید ترک می کنید. و اگر می خواهید کارت ویزیت شما وظیفه خود را انجام دهد ، و می دانید … یک کسب و کار راه اندازی کنید ، باید کاری انجام دهید که برجسته باشد.

بیایید این آموزش طراحی کارت ویزیت را با هم شروع کنیم.
چراغ تجاری زرد و روشن به شکل این ماهی قطعاً در رقابت برجسته خواهد شد. رز برنامه ریزی کرد “.
به عبارت دیگر ، شما باید کاری منحصر به فرد انجام دهید.

یک مدل تجاری منحصر به فرد رمز به خاطر سپردن است – و به یاد آوردن آنچه مشتری ، مشتری یا شریک را وادار می کند کارت بزرگ شما را انتخاب کند و برای تجارت تجارت کند. پس رعایت اصول طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ برای شما بسیار مهم است.

اما چگونه می خواهید به کمک آموزش فتوشاپ کارت ویزیت یک تجارت بی نظیر و به یاد ماندنی را برنامه ریزی کنید؟ گزینه های شما چیست؟ چگونه می توانید فعالیت تجاری خود را برنامه ریزی کنید تا بتواند به بالای توده پرش کند و تأثیر واقعی بر تجارت شما بگذارد؟

بیایید در آموزش طراحی کارت ویزیت نگاهی به برخی از طرح های کارت ویزیت بیندازیم که مطمئناً به شما کمک می کند تا از بین مردم متمایز شوید (و هرچه بیشتر کار خود را رونق دهید):

کارت های بازرگانی که طلسم شما را نشان می دهد

طلسم سازمانی شخصیتی است که به عنوان چهره برند شما عمل می کند – و بسیاری از شرکت ها به عنوان یک استراتژی نام تجاری که آگاهی از برند را ایجاد می کند و با مشتری ارتباط برقرار می کند ، به طلسم قسم می خورند. پیلزبری پیلزبوری دوبوئیز دارد ، انرژایزر اسم حیوان دست اموز انرژی دارد ، پروگرسیو دارای فلو است ، آقای کلاین پسر طاسی دارد که شبیه جینی است … شما تصویر را می گیرید.

اگر یک طلسم سازمانی دارید ، به احتمال زیاد برای طراحی آن فکر و تلاش زیادی کرده اید و اصول طراحی کارت ویزیت را به کار بسته اید. پس چرا از کارت ویزیت خود که به کمک آموزش طراحی کارت ویزیت ساخته اید، به عنوان فرصتی برای خودنمایی استفاده نمی کنید؟

طلسم شما نمایشی کاملاً منحصر به فرد از شما و کسی است که به عنوان یک تجارت هستید – و از آنجا که کاملاً 100٪ شما هستید ، به هیچ وجه افرادی که کارت ویزیت خود را ارائه می دهند تاکنون آن را در جای دیگری ندیده اند.

قرار دادن جلو و مرکز طلسم در آموزش طراحی کارت ویزیت شما برای … شرکت هایی که دارای طلسم سازمانی هستند (# ناخوشایند کاپیتان) بهترین کار را می کند. شما کار را در طراحی آن سرمایه گذاری می کنید ، بنابراین می توانید به همان اندازه از آن استفاده کنید!
کارت های بازرگانی که “قوانین رنگ” را می گیرند و آنها را از پنجره بیرون می اندازند

ببینید ، در این آموزش طراحی کارت ویزیت می فهمیم ، بعضی از رنگ ها جذابیت جهانی تری نسبت به بقیه برای کارت ویزیت با فتوشاپ دارند. اما استفاده از همان رنگ های قدیمی (ما به شما نگاه می کنیم ، آبی) و ترکیب رنگ ها از نظر تفاوت تجاری شما با بسته بندی کار چندانی نخواهد داشت.

اگر می خواهید به کمک آموزش طراحی کارت ویزیت یک کارت ویزیت واقعاً منحصر به فرد ایجاد کنید ، چرا از آن به عنوان فرصتی استفاده نمی کنید و “قوانین رنگ” را می گیرید و آنها را از پنجره بیرون می اندازید – یا به عبارت دیگر ، با ترکیب رنگ های خود خلاقیت ایجاد می کنید؟

استفاده از ترکیب رنگی که هر روز نمی بینید علاوه بر ایجاد کارت ویزیت از نظر بصری جالب توجه است ، بلکه کارت ویزیتی را نیز ایجاد می کند که مردم باید آن را به خاطر بسپارند – و به یاد ماندنی بودن آن تفاوتی در موفقیت کارت ویزیت شما ایجاد می کند.
اکنون در آموزش طراحی کارت ویزیت ، ما می دانیم که به ما در آموزش کارت ویزیت با فتوشاپ گفته شده است که این “قوانین رنگ” را رعایت کنید و آنها را از پنجره به بیرون پرتاب کنید – اما برخی قوانین اساسی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید تا از جذابیت بصری ترکیبات رنگی خود اطمینان حاصل کنید.

سه طرح مختلف رنگی در آموزش طراحی کارت ویزیت وجود دارد که می توانید برای انتخاب رنگ برای کارت ویزیت خود استفاده کنید – مکمل (رنگ های متضاد روی چرخ رنگ) ، آنالوگ (رنگ های کنار هم روی چرخ رنگ) ، یا مثلث (سه رنگ به طور مساوی در اطراف چرخ رنگ قرار دارند). اگر خیلی از این برنامه ها دور هستید – بگذارید بگوییم با انتخاب سایه های سبز آهک و آبی روشن (که در فاصله دو فاصله چرخ چرخ قرار دارند) ، شما در حین آموزش ساخت کارت ویزیت با فتوشاپ با یک بحران رنگی عجیب مواجه می شوید که فقط با هم کار نمی کند.

در حین آموزش طراحی کارت ویزیت خلاق باشید و با گزینه های مختلف رنگبندی خود بازی کنید (به عنوان مثال سعی کنید از سایه های غیر منتظره رنگ سنتی استفاده کنید) ، اما رنگ های تصادفی را برای ایجاد چیزی منحصر به فرد کنار هم نریزید (اگر می خواهید در نحوه ترکیب رنگ ها بیشتر تحقیق کنید ، به مقاله چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم ما در مورد تئوری رنگ مراجعه کنید).

این استراتژی طراحی و ساخت کارت ویزیت با فتوشاپ بهتر است در صورتی که تجارت شما از فشار دادن پاکت و خلاقیت با مارک تجاری شما نترسد.

روش طراحی کارت ویزیت و کارتهای بازرگانی که خارج از جعبه فکر می کنند (یا مستطیل … یا مثلث)

وقتی به کارت های بازرگانی فکر می کنید ، چه شکلی به ذهن شما خطور می کند؟

بیشتر کارتهای ویزیت مستطیل شکل هستند. اما هیچ انجیلی از کارت های بازرگانی و آموزش طراحی کارت ویزیت وجود ندارد که می گوید شما باید مربع حرکت کنید – بنابراین اگر می خواهید خود را متفاوت کنید ، چرا با فرم دیگری استفاده نمی کنید؟

طراحی یک دایره ، مربع ، بیضی ، هشت ضلعی یا هر کارت ویزیت دیگر که نحوه ساخت کارت ویزیت آن به شکل دیگری باشد – فکر کنید (به طور جدی – آسمان حد است) یک روش مطمئن برای ایستادگی در بین جمعیت و کسب عنوان “بی نظیرترین کارت ویزیت” است.

با توجه به آموزش طراحی کارت ویزیت این استراتژی طراحی کاملاً مناسب است اگر بخواهید نشان دهید که خیالتان راحت است و بیرون از چارچوب فکر می کنید و چرخش خود را روی سنت های تجاری قرار دهید.

کارت های بازرگانی که کارها را به بعد بعدی می برد

اگر تجارت شما مبتنی بر این ایده است که شما نوآور و متفاوت هستید ، می خواهید در کارت ویزیت شما نشان داده شود – و بهترین روش برای انجام آن؟ با بردن چیزها به یک بعد کاملا جدید.

ترکیب عناصر سه بعدی در آموزش طراحی کارت ویزیت ، مانند یک آرم بلند یا ویژگی های معماری ، به طور مستقیم در طراحی کارت های کسب و کار شما راهی عالی برای ایجاد یک تجربه کارت ویزیت منحصر به فرد است که مطمئنا مشتریان ، همکاران و مشتریان شما به یاد می آورند.

بنابراین ، به عنوان مثالی برای این آموزش طراحی کارت ویزیت ، تصور کنید که شما یک آژانس املاک و مستغلات هستید. اگر می خواهید عناصر سه بعدی را در طراحی کارت های ویزیت خود بگنجانید ، ممکن است یک کارت خانه به شکل خانه طراحی کنید – سپس یک درب را باز کنید و بسته شوید و اطلاعات تماس شما را نشان دهد.

کارت های ویزیت سه بعدی برای شرکت هایی که می خواهند (به معنای واقعی کلمه) از صفحه پرش کنند و به مشتریان خود نشان دهند که همه در حال انجام کار جدید ، متفاوت و مدرنی هستند گزینه عالی است که به کمک آموزش طراحی کارت ویزیت به راحتی می توانید آن را در نرم افزار فتوشاپ طراحی و چاپ کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا