دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی لوگو جاودانه

هنگام طراحی لوگو برای شرکت خود موارد زیادی مانند رنگ و نماد خاص آن را باید در نظر بگیرید که به طور غیر مستقیم روی حوزه ی کاری شما و جذب مخاطبانتان و در نتیجه رونق فروش محصولات و خدمات اثر خواهد داشت. پس نیازمند رعایت اصول طراحی خاص خود و دقت می باشد که می توانید با شرکت در دوره ی تضمینی آموزش طراحی لوگو آن ها را فرا گیرید، مخصوصا اگر بخواهید لوگو ای که طراحی می کنید برای مدت زمان زیادی همچنان محبوب بماند و حتی جاودانه باشد و با گذشت زمان مجبور به طراحی مجدد نشوید.

 

چرا یک علامت ابدی ایجاد کنیم؟
اولاً ، این یک روش عالی برای گسترش نام در مورد نام بی پایان شماست. یک دلیل برای یادگیری طراحی لوگو جاودانه به جای شرکت در دوره های رایگان آموزش طراحی لوگو از نو کمبود وقت است – این بدان معناست که شما مجبور نیستید هر ساله دوباره گران قیمت طراحی کنید. همچنین به شما امکان می دهد برچسب محکمی داشته باشید تا به شما کمک کند شناسایی خود را راحت تر کنید. شاید هنگام طراحی لوگوی خود الهام گرفته از روندهای جدید وسوسه انگیز باشد ، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. اکنون سنت ها اغلب بسیار ضعیف هستند. اثبات ، اولین تابلوی Airbnb را به یاد بیاورید که در اوایل سال 2000 ظاهر شد. اگر سالهاست که قصد دارید چنین علامتی داشته باشید ، بهتر است یک روال ساده و لمس داشته باشید. ما نه تنها از مزایای شک برخورداریم. وقتی آرم شما تجربه شرکت شما را منعکس می کند ، ممکن است مردم به راحتی به شما اعتماد کنند.

چند نکته برای ایجاد یک آرم جاودانه
در مرحله اول ، مهم است که یک آرم طراحی کنید که دقیقاً شبیه شما باشد. این نباید آرمی باشد که ارزش ها یا محصولات شرکت دیگری را نشان دهد. باید نماینده شما باشد. فکر می کنید بعد از این همه سال چه چیزی باعث موفقیت آرم اپل (آرم شناخته شده در سراسر جهان) شد؟ با وجود چند تغییر جزئی برای به روزرسانی تصویر خود ، شرکت کالیفرنیایی نماد سیب را ساده نگه داشته است. صرف ایجاد یک آرم به این معنی نیست که باید به موقع گیر کند. برعکس ، باید سازگار باشد تا بتوانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و در نتیجه تصویر برند خود را بی انتها کنید. اگر می خواهید آرم خود را تغییر دهید ، سعی کنید عناصر قابل تشخیص از کار خود مانند رنگ ها یا قلم ها را در آن بگنجانید. سپس این یک موضوع مشترک بین نسخه های مختلف آرم شما ایجاد می شود.

آیا تا به حال به ایجاد نشان نشان فکر کرده اید؟ اگر بخواهید به سن و تجربه شرکت خود توجه کنید این گزینه می تواند گزینه خوبی باشد. این نشان ها به صورت سپر مستقیماً از منادی خانواده های بزرگ ، کشورها یا دانشگاه های معتبر الهام گرفته شده اند. به آرم سازنده پورشه فکر کنید. تصویر نام تجاری آنها مستقیماً از نشان شهر اشتوتگارت آلمان الهام گرفته شده و قدمت آن صدها سال است. بدون شک از دانستن اینکه آرم پورشه در دهه 1950 ساخته شده است ، تعجب خواهید کرد! یک ترفند کوچک دیگر برای ایجاد یک آرم بی انتها اضافه کردن سال ثبت شرکت شماست. اشاره کم به “از سال 1967” نشانگر جدی بودن شماست. توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت های بزرگ این کار را انجام می دهند و این اعتبار زیادی را می دهد ، به خصوص اگر مجبور باشید از رقبا جدا شوید.

بیش از 100 سال از 3 آرم استفاده شده است
از چه لوگویی می توان برای مدت طولانی استفاده کرد؟ چه چیزی آن را بی انتها می کند؟ بیایید نگاهی دقیق به تاریخچه سه آرم مورد استفاده بیش از 100 سال داشته باشیم.

استلا آرتویز

بسیاری تخمین می زنند که کارخانه آبجوسازی بلژیکی Stella Artois یکی از قدیمی ترین آرم ها را دارد که هنوز هم در حال استفاده است. منشأ نام تجاری آنها به قرن 14 برمی گردد زمانی که آبجوسازی “Den Horn” نامیده می شد ، به معنای قرن. از آن زمان ، این ابزار موسیقی به عنوان نمادی برای نشان دادن آبجوسازی مورد استفاده قرار گرفت حتی زمانی که شخصی به نام Sebastien Artois آن را خریداری کرد و نام خود را برای این شرکت در سال 1708 استفاده کرد. سپس ، در سال 1926 ، نام به Stella Artois تغییر یافت. با این حال ، شیپور هنوز در آرم وجود داشت. به طور خلاصه ، این یک مثال خوب با وجود تغییرات قابل توجه در طول زمان استمرار است.

 

شرکت خلیج هادسون

آیا شرکت خلیج هادسون را می شناسید؟ این یک شرکت کانادایی است که آرم آن به قرن هفدهم باز می گردد. در آن زمان ، این شرکت در تجارت خز تخصص داشت. اکنون آنها فروشگاه های بزرگ بسیاری دارند. آرم کمپانی خلیج هادسون نشان آرم است که نشان دهنده حیات وحش کشور اسکاندیناوی شمالی است – یک آهو ، یک روباه و چهار مخروط در این آرم یافت می شود. البته از آن زمان ظاهر آرم آنها به روز شده است ، اما ما هنوز عناصر اصلی تصویر برندشان را پیدا کردیم. آنها همچنین با افتخار اظهار می کنند که از سال 1670 وجود داشته اند.

 

دوقلو شدن

Twinings یک شرکت انگلیسی است که در اوایل قرن هجدهم تاسیس شد. در ابتدا ، این فقط یک اتاق چای در لندن بود که این نوشیدنی هنوز برای ساکنان شناخته شده نبود. آرم شرکت در سال 1787 ایجاد شد و از آن زمان تاکنون مورد تغییرات جزئی قرار گرفته است. در بالای نام این شرکت ، هرالدری وجود دارد ، از جمله آنها یک شیر است که علاوه بر شعار لاتین به معنی “با قدرت و استحکام” ، یک نماد انگلیسی شناخته شده است. نام تجاری Twinings به خط بسیار کلاسیک Serif است. به نظر ما ، Twinings می داند و می داند که چگونه از نشان خود برای نشان دادن صنعت چای به خوبی در طول نسل استفاده کند.

آرم Twinings

 

در پایان ، شما حق دارید برای یافتن الهام از لوگوی خود ، به آخرین روندها نگاه کنید ، با این حال ، مطمئن شوید که یک دید بلند مدت دارید. فقط به این دلیل که Pantone یک نارنجی روشن را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند ، به این معنی نیست که باید شکم داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا