دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی بسته بندی و مزایای سفارشی سازی جعبه های خود

شما زمان زیادی را صرف آموزش طراحی بسته بندی خلاقانه محصول می کنید ، اما در مورد جعبه های حمل و نقل که برای پر کردن بیشتر سفارشات استفاده می کنید ، چه می کنید؟ متأسفانه ، دور ریختن جعبه ها غالباً نادیده گرفته می شود ، اما نباید به آن توجه کرد. جعبه های تحویل راهی عالی برای انتشار پیام های مهم در مورد سفارش در خانه است. این واقعیت را نادیده بگیرید که قابلیت چاپ جعبه وجود دارد و دلیل آن این است:

1. دوستان خود را در خرید به آنها کمک کنید!

هر خرده فروشی ممکن است محصولات زیادی از مارک های مختلفی که حمل می کنند داشته باشد. با اموزش طراحی بسته بندی و قابلیت های بسته حمل و نقل ، سطح بالایی از مشتریان خرده فروشی ایجاد شده است که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوطه مانند پست الکترونیکی مستقیم محصول را روی جعبه بخوانید.

2. پیام های مهم ارسال کنید

آیا روی خریداران پوست می گذارید؟ آیا می توانید اطلاعات را دوباره در جعبه قرار دهید؟ این جزئیات مهم را می توان مستقیماً روی جعبه حمل و نقل چاپ کرد ، دسترسی و حفظ مشتری برای آن آسان و راحت است.

3. با جمعیت متفاوت باشید!

جعبه های سفارشی با طراحی مارک های رنگارنگ ، آرم های پر جنب و جوش و اطلاعات رسانه های اجتماعی می توانند محصولات شما را از رقبا متمایز کنند. اگرچه این مورد برای جعبه های حمل و نقل شما مهم به نظر نمی رسد ، هرچه خرده فروشان بیشتر در مورد محصولات بدانند ، احتمال صحبت در مورد محصولات شما با مشتریانی که از مکان آنها بازدید می کنند بیشتر است. جعبه های سفارشی به برند شما این امکان را می دهد تا بیشتر برجسته شده و شما را از رقبا متمایز کند.

4- آن را محیط من قرار دهید ، مطمئن شوید که آنها می دانند

جعبه های راه راه (یا جعبه های مقوایی) از نظر ماهیت قابل تصور هستند و به راحتی قابل بازیافت هستند. حتماً به خرده فروشان خود اطلاع دهید! به طور فزاینده ای ، مصرف کنندگان به دنبال همسویی با مارک های آگاه از محیط زیست هستند. با این اطلاعات متمایز در جعبه های سفارشی حمل و نقل ، خرده فروشان بیشتر احتمال دارد هنگام فروش محصول شما به مصرف کنندگان ، این اطلاعات را به شما منتقل کنند.

جای تعجب نیست که موضوعی که به صنعت بسته بندی آسیب می رساند ، پایداری و مدیریت پسماند است. در سراسر جهان ، فشار برای “اقتصاد سبز” منجر به پایداری و کاهش استانداردهای اثر کربن در فرآیندهای بسته بندی برای سالها شده است. در حالی که تقاضای محصولات بسته بندی پایدار افزایش یافته است ، ثابت شده است که آموزش مصرف کنندگان در مورد چگونگی خلاص شدن از شر این محصولات ، یک جز essential اساسی در مسیر خنثی سازی کربن است. از آنجا که مواد و آموزش برای پایداری مهم هستند ، ما نکاتی را در مورد چگونگی کاهش ضایعات بسته بندی جمع آوری کرده ایم و مصرف کنندگان را به دفع صحیح محصولات بسته بندی تشویق می کنیم.

از مواد قابل بازیافت و بازیافت استفاده کنید

یک دلیل وجود دارد که کارتن راه راه (یا به سادگی ، مقوا) به عنوان یک ماده بسته بندی بسیار محبوب است: فاسدشدنی است ، به راحتی قابل بازیافت است و اغلب از مواد بازیافتی تشکیل شده است. اما ساخته شده از مواد بازیافتی و بازیافتی اصطلاحاتی است که ما اغلب هنگام انتخاب بسته بندی با آنها روبرو می شویم. تفاوت در چیست؟ به عبارت ساده ، بازیافت نشان می دهد که این ماده از ماده ای تولید شده در گذشته ساخته شده و بنابراین در محصولی که امروز می بینید بازیافت می شود. مواد قابل بازیافت به بسته بندی هایی مربوط می شوند که لزوماً نباید حاوی محتوای بازیافتی باشند ، اما پس از استفاده می توانند خودشان بازیافت شوند. در هر صورت ، در انتخاب مقوا ، هر دو از بین می روند و در نهایت ، یک انتخاب سبزتر هستند.

از “مقدار مناسب” بسته بندی استفاده کنید

فکر کنید که “کمتر فقط ممکن است کافی باشد” از نظر مقدار مناسب. البته بسته بندی برای عملی ساختن محصول و محافظت از آن به یک هدف عملی می انجامد. همه ما شاهد این بوده ایم که برعکس اتفاق افتاده است ، همان جعبه بزرگ ، پر از بسته بندی بادام زمینی برای آشکار کردن جعبه کوچکتر که شامل محصولی است که ممکن است لزوما خیلی شکننده نباشد. حداقل بسته بندی فقط مقدار مواد را کاهش می دهد ، که همچنین باعث کاهش هزینه محصول ، انرژی مورد نیاز برای تولید و سوخت کمتر برای انتقال محصول بیشتر می شود.

در مورد بسته بندی محافظتی دوباره فکر کنید

بپذیرید ، وقتی به “بسته بندی محافظ” فکر می کنید تصویری از بسته بندی پلی استایرن از بادام زمینی و بسته بندی حباب به دست می آورید. لازم نیست اینگونه باشد. خدایان فناوری را تحسین کنید زیرا در اینجا گیاهان بسته بندی فساد پذیر ، مواد بسته بندی راه راه و نشاسته ذرت برای صرفه جویی در روز می آیند! اگرچه همیشه جایگزین ارزان قیمت برای فوم فوم سنتی نیست ، اما این گزینه ها توسط مصرف کنندگان و صنعت بسیار تحسین می شوند.

میزان کم در بازیافت

سرانجام ، آموزش مصرف کننده در مورد دفع صحیح یک گام اساسی در مسیر خنثی سازی کربن است. هیئت بازیافت انتاریو تخمین می زند که فقط حدود 9 درصد از پلاستیک ها در کانادا در واقع بازیافت می شوند. این به دلیل مرتب سازی نامناسب ، آلودگی و پلاستیک نرم است. این مسائل را می توان تا حدی از طریق آموزش مناسب مصرف كنندگان برطرف كرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا